thomasdekinder Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Sitter å jobber i photoshop og plutselig kommer "hånd toolet" opp. Det virker som de andre toolsa låser seg og jeg får ikke gjort noe annet. Er det fordi jeg kommer borti noen innstillinger eller er det en "bug?" Er ganske ny i photoshop så flott om noen kan hjelpe meg her! Kan ikke skjønne hva dette er..... Lenke til kommentar
stormx Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 At håndtool'en kommer opp kan skje om du trykker på "H", at de andre låser seg er jeg ikke sikker på hvorfor.. :/ Lenke til kommentar
emero Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 I photoshop skal du være ops på at alle funksjoner har en hurtigtast. Dette gjelder også om du holder inne ctrl, alt, shift eller om caps lock står på. Space bar kan for eksempel gi deg håndverktøyet når du holder den inne, så om noe skulle ligge på denne vil du ikke få endret verktøy i mellomtiden. lek deg litt med tastene og hva de gjør i et tomt bilde, så finner du fort nye spennede funksjoner i tillegg. Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå