orginal Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvor mye er en original, (nesten) ubrukt XBox 360 verdt? (Den er kjøpt til jul, men til ei som aldri har brukt den mer enn de to første dagene ("Pappa, jeg orker ikke bruke denne! Vil heller ha PS2..........")) Det er premium utgaven (med alt utstyr), og med følger et spill (COD3) og trådløs internett-adapter. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) COD3 til ei jente så er det jo ikke så rart den ikke blir brukt.. Hadde vært bedre å brukt noen kroner på diverse Arcade spil... Uansett, brukt er brukt så tipper du vil få ca 2 lapper for den om du slenger med spillet.. (?) EDIT: Så du hadde trådløs adapter.. 2300kr om du finner rett person? Se hva andre ligger på brukt hos QXL & Finn så finner du en pekepin Endret 22. august 2007 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 He he COD3 til en jente. Skulle kjøpt pinata vet du :!: Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Når du kjøper COD3 til ei jente må du være temmelig skrudd spør du meg. Kjøp Viva Pinate til henne så skal du se att interessen hennes øker betraktlig og det kommer mye bra utover også til og med for jenter Lenke til kommentar
orginal Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Grunnen til at den selges, bryr meg svært lite. (Ser at det ikke kom godt fram i første innlegget, men jeg er faktsik da kjøperen, faren er selgeren. Og for meg er det bare flott at jenta ikke liker den og ikke har brukt den mye...) Det jeg faktsik lurer på er: hva er denne konsollen verdt, mener dere? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det har allerede blitt svart på hva den er verdt, les det andre svaret du fikk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) ... Endret 23. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
orginal Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Som sagt, jeg kjøper. Lurer bare på om jeg gjør et godt kjøp, og takk til Drunk In Public som svarte meg på dette... "BKT": Kunne godt tenkt meg fler meninger om dette, nå når prisene på nye synker osv... Ikke at det er så farlig, men om noen hadde følt for... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Tror du gjør et godt kjøp, men hvis du ikke skal kjøpe den så si til jenta at det er flere enn en som vil ha den. Endret 23. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Premium 360 pakke får man for 2500,- nå, trådløs internett adapter koster ca 600,-, COD3 får man for ca 350 spenn. Så nypris blir ca 3450,-, men ettersom dette er "brukt", uansett hvor lite, så synes jeg at 2500,- er en grei pris for pakken. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Ok, tusen takk for svar ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå