Gå til innhold

[LOTRO]Book10: ute nå

Anbefalte innlegg

Heter Critter Play.. instalerte for en stund siden, launcher verifiserer filene nå.. Første jeg vil prøve er Critter Play :D

9349399[/snapback]

One of the new features to be introduced in our next big content update is what we’re calling Session Play!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra updatelisten.

„« Critter Play — Friendly barnyard animals love squawking around the landscape, exploring chicken coops, hunting for worms and more! Players can now explore Middle-earth from a different – and sometimes unexpected – viewpoint as a chicken, the first of many new playable critters that will be added to the game in the future.

Men samme det.

Jeg lurte bare på hvor jeg får starta det?

Lenke til kommentar

Ble skuffet over å være kylling. Man kan jo ikke engang gå noen andre steder enn farmen man bor på. Tenkte kanskje jeg kunne ta meg en tur til ettenmoores og banke noen orker men jeg var i kyllingform....

Men er det noen som har testet trollet? Det skal visstnok være sinnsykt. Men man må vel være lvl 40 for å spille det?

Lenke til kommentar
Men er det noen som har testet trollet? Det skal visstnok være sinnsykt. Men man må vel være lvl 40 for å spille det?

9353721[/snapback]

trur ikkje det, + level 10 og 5000 desteny points skal vera nok får troll :)

men ranger må du vera + level 40 får å prøva :)

Lenke til kommentar

Du finner Session Play, critter play, whatever på Sandsons farm i The Shire. Snakk med Sandson der. Han gir deg et quest der du skal plasere egg i rikitige reir. Etter det kan du "snakke" med ei høna og så kan du spille som en kylling :D

Man skal vistnok kunne reise rundt i hele midgard når man har gjort noen flere quests med den høna. Så to-tre chickens i Bree i dag.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Spilte som ranger tidligere i dag og det var sykt bra, det var vert de 83 Destiny Point i munutted (Totalt 5000 for en time) som det kostet, Jeg traff 5161 på en warg. Drepte 3 troll (Ikke alene da, men er mulig alene også), Samt en hel hau av stakkars warger. se for deg følgene scenario:

Mr. Warg går og scouter rundt i Ettenmoors, han ser en stor fight og er med, plutslig skjer det noe rart rundt han som han ikke forstår og ignorerer det (Dunadain Merke); 5 sekunder senere; BOM! 5161 DMG!, Dau Warg!, som ikke merket hva i pokker det var som drepte han! ^^ (Skillen heter Fly True, du må være Ranger, i stealth, og ha plasert dunadain merket på motstanderen, intro tid er 5 sekunder og kan bli avbrutt vist personen er bak en stein eller for langt unna).

--------------

LOTRO: Surmoth, level 50 hunter (Laurelin)

Endret av RSDragon
Lenke til kommentar

9353721[/snapback]

trur ikkje det, + level 10 og 5000 desteny points skal vera nok får troll :)

9354093[/snapback]

Jasså? Det skaffer jeg meg jo etter litt vanlig mosterplay? Men hvor nøyaktig må man gå for å få spillt troll da? Noen som har koordinatene?

Lenke til kommentar
Kordinater faktisk

Hva mente du med det? Heter koordinater by the way.. :p

9384431[/snapback]

Det jeg mente med det var at det er ikke vansklig og finne det svære trollet som står like bak "stolpen" du starter hos :p

9393258[/snapback]

Nåja... Hadde ikke spillt og leitet så du kunne jo bare svart normalt. Nok om det. Arti å spille troll da :)

Lenke til kommentar

nja kansje det, troll er gode til og ta ned en hel gjeng men også veldig lett og ta ned om man fokuserer all DPS på trollet, Ranger derimot, som ikke man ser fra en kilometers avstand blir litt værre og få tak i med mindre Rangern er dum og ikke bruker stealth xD Eller bruker Fly True (Rangers kraftigste skill, treffer max 5200) uten og passe seg og stå mitt i hele gjengen med monstere... :p Hehe

Lenke til kommentar

Jeg digga Reputation systemet noe jævlig!! Hva gjør det egentlig?? Når man får 10 000 reputation med en by, får man trait, deed, title, gear, skill eller noe? En i kinshipet mitt har grinde dourhands i sarnur (sør for thorins hall, lvl 50område) Han har fått noe som heter "Repair Anvil". En skill som han kan bruke til å reparere utstyret sitt uti villmarka, fett!! Noen andre erfaringer?

Lenke til kommentar
Jeg digga Reputation systemet noe jævlig!! Hva gjør det egentlig?? Når man får 10 000 reputation med en by, får man trait, deed, title, gear, skill eller noe? En i kinshipet mitt har grinde dourhands i sarnur (sør for thorins hall, lvl 50område) Han har fått noe som heter "Repair Anvil". En skill som han kan bruke til å reparere utstyret sitt uti villmarka, fett!! Noen andre erfaringer?

9395425[/snapback]

Noen i mitt kin synes hele greia var noe crap tror jeg. De fikk hvist utstyr som var dårligere enn det de hadde.. Har enkli ikke prøvd det så mye ut self enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...