Fruktkake Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei Jeg tenker på å migrere fra Gmail (!) til e-posten min på den nye webhosten som jeg har et .name domene på. Jeg ønsker å flytte e-post fra Gmail til den nye kontoen på webhoten, men jeg vil ikke at det skal stå i avsenderen min Gmail-konto, men heller hvem enn som sendte e-posten til Gmail i utgangspunktet. Er det et e-postprogram jeg kan gjøre dette med? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du kan vel bruke det meste som støtter pop over ssl til å hente det over. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Jeg forstår ikke. Hvordan går jeg frem? Kan du beskrive det nærmere? Forøvrig støtter tjeneren SSL/TSL og sikker autensiering. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 klikk på pop/E-mail forwarding under innstillinger i Gmail., der ligger det veiledninger, dokumentasjon over hvilke porter som benyttes osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå