Gå til innhold

ATI Radeon 9700 pro


Ybbe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

Jeg har nå gått lenge rundt og lurt på om jeg skal bestille meg et nytt skjermkort. For det trenger jeg. Det jeg lurer på er om jeg bør vente til Geforce FX er komt til det norske marked. Jeg gidder ikke å bruke mer en 3k, og tenkte der for å skaffe meg et Gigabyte 9700pro til 2999,-... Er det et bra skjermkort? Noen så kan anbefale et annet til 3k ???

 

På forhånd takk for alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen...

Jeg har nå gått lenge rundt og lurt på om jeg skal bestille meg et nytt skjermkort. For det trenger jeg. Det jeg lurer på er om jeg bør vente til Geforce FX er komt til det norske marked. Jeg gidder ikke å bruke mer en 3k, og tenkte der for å skaffe meg et Gigabyte 9700pro til 2999,-... Er det et bra skjermkort? Noen så kan anbefale et annet til 3k ???

 

På forhånd takk for alle svar...

 

ATi 9700 er det råeste kortet du kan får idag.. Ellers må du nok vente n30 fra Nvidia... Tror du vil bli veldig fornøyd med kortet..

Lenke til kommentar

Har selv et Built By Ati radeon 9700 pro og anbefaler dette.

Har ikke noen erfaring med de andre produsentene sine kort men rekner med de lever opp til samme standard.

Geforce fx tror jeg blir en del dyrere enn 3000,- når det kommer (før eller senere) til norge.

Lenke til kommentar

hehe...ok, for jeg har en kamerat som ALLTID har hatt bedre hardware enn meg. Det skal bli deiligt å knuse han litt !! hehe :wink:

Men dere mener jeg bør kjøpe meg et radeon 9700pro ?? hørte noen som nevte at prisen til ati radeon 9700pro ville synke ganske mye når gf fx kommer til norge ?? facts ?

Lenke til kommentar
hehe...ok, for jeg har en kamerat som ALLTID har hatt bedre hardware enn meg. Det skal bli deiligt å knuse han litt !! hehe :wink:

Men dere mener jeg bør kjøpe meg et radeon 9700pro ?? hørte noen som nevte at prisen til ati radeon 9700pro ville synke ganske mye når gf fx kommer til norge ?? facts ?

 

Prisen til 9700pro vil avhenge av hva GF FX vil koste, koster FX 5000kr så tor jeg neppe ATI senker prise noe særlig. Du skjønner sikkert bildet.

 

ATI kortet har imponert meg ihvertfall, spesielt stabiliteten på driverene.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...