Flacid Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 har et problem med innebydt webcamera på min2 mnd gamle HP Pavillion DV 9232. har virket før. men når jeg prøver å starte cameraet i MSN nå, får jeg opp: Du har invitert ****** til å starte viser webkamera. Vent på svar, eller Avbryt (Alt+Q) den ventende invitasjonen. Samtalen kan ikke startes, for kameraet er i bruk eller ikke plugget inn. Kontroller at kameraet er tilgjengelig, og prøv igjen. Du har trukket tilbake invitasjonen til å starte viser webkamera. jeg er sikker på at jeg ikke har noen andre programmer gående som bruker Webcameraet. noen som veet hva det er? Takk for svar ! Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hadde samme problemt med min hdx9050, så etter å reinstallert drivere enn million ganger så prøvde jeg bare å gjenopprette hele systemet til fabrikk stand. Og siden da har det virka sånn tålig... Du kan snakke med support over chat og se hva de kan gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå