Maple Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva er det aller beste til å impregnere lærstøvler med? Jeg har noen ødelagt goretex-støvler (av lær) som jeg bare skal ha så tette som mulig. Jeg bryr meg ikke noe om at man bare skal bruke det og det til goretex-sko. Jeg skal bare ha noe som holder vannet ute inntil jeg får kjøpt meg nye. Noen tips? Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Til mine fjellstøvler av lær, skal jeg bruke voks baserte produkter... Jeg har kjøpt meg "kiwi beewax" på sportsbutikken, å en skulle funke... hvis du drar på en sportsbutikk/villmakrsbutikk å spør, får du helt sikkert ett fint svar Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nikwax er også bra. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 bruk impregneringsspray, gjerne fra boston. Fåes kjøpt i alle Euro Sko-butikker Ellers, om det er glatt skinn ville jeg brukt minkolje, om det er det det heter. Slutta i jobben for et par måneder siden, så er litt utsø. De fleste ansatte i skobutikker kan fortelle deg akkurat hva du trenger. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå