hYLeAPe Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei Hvor kan jeg kjøpe svart eller sota plexiglass? Eller skal jeg legge en svart film over plexiglasset? Det hadde vært best med ferdig svart plexiglass. Takk for svar Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Vet ikke om steder de selger ferdigsotet plexi, men slik sotefilm selges hvertfall på biltema og lignede. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Anbefaler deg å spørre din lokale glassmester Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Glassmesteren har mest sansynligvis sota plexi fra før, de har i allefall muligheten til å ta det inn... Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis du gidder å importere har jeg et forslag i Tyskland,selv bor jeg i Sverige og kjøper mye fra dette firmaet i Berlin.Men du må forhånds betale via bank, og det er greit med litt tysk kunnskaper.Hva tollen blir inn i Norge vet jeg ikke,men jeg har bare positive ting å si om dette firmaet,har også reklamert en gang på mottatt vare og det var ikke noe problem, fikk dekket mine faktiske kostnader. Så hvis du vil prøve så er linken her: http://www.caseking.de/shop/catalog/produc...17714db872c2ff9 Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Hvis du gidder å importere har jeg et forslag i Tyskland,selv bor jeg i Sverige og kjøper mye fra dette firmaet i Berlin.Men du må forhånds betale via bank, og det er greit med litt tysk kunnskaper.Hva tollen blir inn i Norge vet jeg ikke,men jeg har bare positive ting å si om dette firmaet,har også reklamert en gang på mottatt vare og det var ikke noe problem, fikk dekket mine faktiske kostnader.Så hvis du vil prøve så er linken her: http://www.caseking.de/shop/catalog/produc...17714db872c2ff9 9401741[/snapback] Ikke dumt, men, det får vel være grenser...plexi til EN mod kan jeg kjøpe hos glassmestern :!: bra forslag da;) synd ikke f.eks microplex har lignende Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg kommer med nettbutikk på sånne ting senere!!! Tilgjengelig i Norge!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå