GnasK Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har kjøpt fc twin på ebay, det er en maskin som du kan spille både Snes spill og Nes spill på, problemet er at på adaptern så er d amerikansk kontakt som ikke passer her i landet. Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Det du må huske på at i usa bruker de 110 volt, mens vi her i norge har 220V i strømnettet vårt. Noen maskiner tåler begge to, og alt du trenger da er å skaffe en ny ledning. Slik er tilfelle med ps3, bare for å gi et eksempel. Men langt fra alle elektriske apparater er slik, de er som oftest kun tilpasset det landet de er solgt i, dvs at den du har kjøpt muligens kun er tilpasset 110V, å plugge deni en norsk stikkontakt vil da ødeligge den. Informasjonen du trenger for å finne dette ut, skal stå på maskinen, mest sannsynlig på undersiden. Om den kun støtter 110V, trenger du en stepdown converter, disse er ulovlig å selge i norge, så du må importere. Den jeg linket til leverer 500 watt, som trolig er litt for kraftig til denne maskinen. Det gjør ikke noe, men du kan få en svakere som ikke koster så mye. Hvor mange watt maskinen din bruker skal også stå på undersiden. Endret 23. august 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Om den kun støtter 110V, trenger du en stepdown converter, disse er ulovlig å selge i norge 9339189[/snapback] Litt ot: Hvorfor er de ulovlige? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er bare noe jeg er blitt fortalt, mulig det er feil. Har ihvertfall aldri sett det i en norsk butikk, jeg spurde en gang på clas ohlson, men de hadde "ikke noe slikt..." Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hæ selger ikke clas ohlson det a? jeg tror det, Lenke til kommentar
Putas Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 clas ohlson hadde ingen inne når jeg kjøpte min. Men fikk tak i på jernia til 100kr. Og disse er nok ikke ulovelig. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan bekrefte at disse ikke er ulovlige i det hele tatt. Kanskje han tenker på FM sendere? Kjøpte min på Arngrens i sin tid. Funker fjell Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 FM sendene ulovlig i Norge?Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Putas Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 OT: Men FM sendere VAR ulovelig Nå for du kjøpt dem i alle butikker nesten. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg