Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

GnasK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det du må huske på at i usa bruker de 110 volt, mens vi her i norge har 220V i strømnettet vårt. Noen maskiner tåler begge to, og alt du trenger da er å skaffe en ny ledning. Slik er tilfelle med ps3, bare for å gi et eksempel. Men langt fra alle elektriske apparater er slik, de er som oftest kun tilpasset det landet de er solgt i, dvs at den du har kjøpt muligens kun er tilpasset 110V, å plugge deni en norsk stikkontakt vil da ødeligge den. Informasjonen du trenger for å finne dette ut, skal stå på maskinen, mest sannsynlig på undersiden.

Om den kun støtter 110V, trenger du en stepdown converter, disse er ulovlig å selge i norge, så du må importere. Den jeg linket til leverer 500 watt, som trolig er litt for kraftig til denne maskinen. Det gjør ikke noe, men du kan få en svakere som ikke koster så mye. Hvor mange watt maskinen din bruker skal også stå på undersiden.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er bare noe jeg er blitt fortalt, mulig det er feil. Har ihvertfall aldri sett det i en norsk butikk, jeg spurde en gang på clas ohlson, men de hadde "ikke noe slikt..."

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...