Cheese_king Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei, har hatt 2 stk ocz 1gb pc 3200, så fikk jeg en til...men når jeg sitter den inn så pipe det fra hovedkortet..har prøvd begge de ledige slottene...hva gjør jeg feil Lenke til kommentar
Valent Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) mest sannsynlig så kjører du de 2 ocz i "dual modus" og ved at du putter inn den 3. så blir den ikke lenger i dual modus.. dermed piper det.. så du kan dra ut det lille "batteriet" (og putte den inn igjen) fra hovedkortet og starte pc'en på ny..mest sannsnylig bedre ytelse av 2x i dual enn 3x ikke i dual Endret 22. august 2007 av Valent Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva står Command Rate på i BIOS? Sett til 2T, hvis den står på 1T. Dersom det ikke hjelper, kan det være at du må slakke litt på timings, eller evt. øke spenning på minnebrikkene et hakk. Da har du noe å starte med. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Cheese, Lista upp vad du har för delar och framför allt, partnumber på brickorna. Det finns en vit etikett på de. Jämför de på alla 3. Lista vilket huvudkort du har så blir det enklare. Endret 22. august 2007 av mackanz Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 skulle formatere pcen, men for trur at biosen er fucka siden det kommer opp feilmeldinger om at jeg ikke kan laste den den å den filen...surfa litt på nettet å folk sier det er biosen. så jeg skal skifte hovedkort å se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå