miXer Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Heisann Har en audi A3 97' som bare har vanlig nøkkel. Jeg vil ha fjernstyrt sentrallås. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596 Er dette kittet her brukenes? Regner med at det ikke er orginalt?!! Burde jeg gå for orginalt? Hvor gjør jeg det hen isåfall? Kunne tenke meg å sette dette bort. Hvor bør jeg henvende meg? Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Om du liker å pjuske med orignalt ledningsnett som sikkert er helt jævlig å komme til på, så er dette jobben for deg... Ellers så trenger du ikke å gjøre dette, og la noen andre gjøre det. Eller så kan du kjøpe settet og demontere på bilen, helt til du ikke vil mer. Og deretter bestemme deg for at noen andre skal gjøre det. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Skjønner at dette virker som en skikkelig dritt jobb! Noen her som da vet sånn ca hvor mye møller skal ha for en sånn jobb? Noen her som vet om et annet sted det går ann å få dette installert orginalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå