miXer Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Heisann Jeg har en Audi A3 1.8T som er chippet til 200hk. Har nå et åpent luftfilter og vurderer å bytte det ut mot et kn-filter. Vil dette lønne seg? Hvordan er det opp mot hverandre i performance og annet? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Er det ingen her som vet om det lønner seg? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hva mener du med åpent filter? konfilter? Kn leverer både konfilter og innsatsfilter man bruker i den orginale luftfilter boksen. Det som lønner seg kommer ann på hvor effektiv luftfilter boksen på bilen din er, noen biler har jalla luftfilter boks mens andre har gode som tar inn kald luft. Du vil da få mye mer lyd hvis du kvitter deg med luftfilter boksen og bruker konfilter. Men anbefaler deg ikke Kn filter da luftmasse sensorene til Audi ikke liker den oljen som blir brukt på kn. Kjøp heller et filter uten olje som feks Apexi, det er det beste filteret du får Lenke til kommentar
Xneon88 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei :!: har en A4 1.8T Quattro. Monterte kn filter på min bil å da mistet jeg 1bar ladetrykk. Skal ligge på 1.3Bar , men nå ligger jeg på 0.3bar :S Min bil er chippet til steg 2 (230hk) Så du kan jo prøve , men husk og bestill "Ommbygnigskitt"! Litt informasjon Mvh Daniel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå