Olum Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Dette er ikke min Dell Dimension 9200, men en jeg fant bilde av på nettet. Jeg har litt lyst til å bygge litt i maskina mi, men er helt blank når det gjelder HW. Så, kan noen sette piler på dette bildet med hva som er hva inni den? Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Om du er helt blank, så blir det veldig feil av deg å begynne trikse til med innholdet i maskinen vell? Tror kanskje du bør se, lese og sette deg godt inn i guider på nettet som har med sammensetning av maskiner å gøre. Så finner du fort ut hva som er hva, når du har lest dem godt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Kanskje du har rett i det med at det er litt skummelt å leke i pc-en når jeg er så blank som jeg er Noen gode linker til noen guider? Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 www.hardware.no er vell beste start sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå