Megnus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Heysann xD Er dønn lei av Power Point.. Det er så stygt. Og ble litt forelska i OSX sitt Keynote som er alternativet fra Apple. Men på PC'ene vi fikk på skolen har vi bare windows, og er vel ikke så lurt å legge inn Apple OS. (uloveligheter og sånn) Finnes det noe form for software eller noe som gjør at jeg kan spille av Keynote presentasjoner som jeg har laga på Mac på en PC? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvis du ikke trenger overgangene, effektene og bildene kan du bare "printe" det ut som PDF? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 tenkte på å ha med effektene og sånn og ja ! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 I Keynote kan du eksportere presentasjonen som PowerPoint, Quicktime fil og et par til. For visning på Windowsmaskiner anbefaler jeg Quicktime. Du kan trykke fram og tilbake som vanlig, og får med alle animasjoner ol. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 oi. . det var skikkelig nice ! Da har man jo løsningen likevel da! Takker Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jadda, det er ikke verst. Som sagt anbefaler jeg Quicktime-løsningen. Da får du alle animasjonene slik du lagde den i Keynote. Er du avhengig av kommentarer og slik på din skjerm så må du ta PowerPoint, men da blir alle effektene borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå