jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 jeg har to maskiner som skal dele internett med et ericsson piperider kabelmodem. hva må jeg gjøre? går det fint med TwistedPair? må begge maskiner ha samme windows versjon? Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Skal du dele internett tilkoblingen med bredbånd/Upc eller -DSL må du ha en router til ca. 1500- 2000,- Først kobler man i routeren og deretter en hub eller switch. I praksis så skal det fungere med 2 nettverkskorter i begge pc`ene og Win9x eller ME og du skal kunne ha ett nettverk. Ellers kan du jo bruke en Switch som også øker hastigheten på linja. Lykke til! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Kjøp Swich...det r0x wilt...Ikkje bry dæ med ruter og masse konfigurasjona, hves du ikkje e så spes. flenk med sånt...kjøp swich... Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 du trenger ikke switsj + det er alt for dyrt Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 skal prøve har hørtat det skal gå med switsj men hadde tenkt å bruke twistedpair kabel. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 rettelse av mitt forrige innlegg: du trenger ikke router + alt for dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå