Rescue me Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Kan jeg ha voks i håret når jeg drar til frisøren? Må på skolen først og rekker ikke hjem for å dusje. Voksen jeg bruker er Renati og jeg bruker ganske lite om gangen. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 DA må jo frisøren vaske håret ditt da, og da kan det jo koste mer... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 MÅ du ha voks i håret på skolen? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Renati er såpass lett å vaske ut at det burde ikke være ett problem for frisøren, den er også såpass lite klissette at man faktisk kan klippe håret uten at den vaskes ut (fukte håret med vann før man klipper ... )(med mindre du skal ha håret "maskinkort") Jeg liker å få håret vasket av frisøren, og jo mer det må vaskes - jo bedre er det ( mer lignende hodebunnsmassasje mmmmm...) Derfor slenger jeg av og til litt ekstra gris i håret den dagen jeg skal til frisør for å sikre kvaliteten på hodebunnsmassasjen Mye billigere med hårvask enn massasje... Så den løsningen er genial edit: typo - la til litt på siste avsnitt Endret 22. august 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 DA må jo frisøren vaske håret ditt da, og da kan det jo koste mer... 9337580[/snapback] Prisen er ikke noe stort problem siden min mor betaler . MÅ du ha voks i håret på skolen? 9337592[/snapback] Ja. Renati er såpass lett å vaske ut at det burde ikke være ett problem for frisøren, den er også såpass lite klissette at man faktisk kan klippe håret uten at den vaskes ut (fukte håret med vann før man klipper ... )(med mindre du skal ha håret "maskinkort") Jeg liker å få håret vasket av frisøren, og jo mer det må vaskes - jo bedre er det ( mer lignende hodebunnsmassasje mmmmm...) Derfor slenger jeg av og til litt ekstra gris i håret den dagen jeg skal til frisør for å sikre kvaliteten på hodebunnsmassasjen Mye billigere med hårvask enn massasje... Så den løsningen er genial edit: typo - la til litt på siste avsnitt 9337600[/snapback] Tusen takk for svar . Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Jeg pleier alltid å ha det hvertfall.. null stress for de å vaske det ut vel Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Vasker meg kun på Nikita på oslo city, aldri sett en mannlig frisør der. Så ja takk til hodemasasje . Koster ikke noe ekstra for vanlig vask tror jeg, men balsam koster mer. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 MÅ du ha voks i håret på skolen? 9337592[/snapback] Selvsagt. Tenk på hva de andre vil komme til å si til en uten voks i håret. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Dra på deg caps den dagen, og gå uten voks. vansklig ? ekstremt. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Vi har jo allerede fortalt han at han ikke skal gå uten voks den dagen. Han skal tvert i mot ha mer voks i håret enn vanlig - slik at han får en deilig hodemassasje... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Frisørern min synes at det er helt greit at jeg har litt voks i håret, hun sier at det gjør det litt lettere Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Har nå klipt meg. Jeg hadde voks i håret og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Gratulerer, ble du fin på håret? (fikk du massert skallen? ) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Det er overaskende deilig å få vasket håret hos frisør anbefaler alle å dra til frisøren med ekstra møkkete hår Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 dax funker sikkert fint hvis du vil ha vask i noen timer Kan ikke være mulig å klippe med det i håret, og ut vil det ikke.... Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Prøvde det... Fikk rimelig klar tale fra frisøren om hva hun synes om det. Digg med NM i hårvask, men skyllebøtta om "dere ungdommer som tror at det er kult med vaselin i håret" er jeg ikke spess klar for å få omigjen. Så jeg måtte love å ikke gjøre det igjen... Noe jeg selvsagt ikke gjorde, men jeg griser fortsatt håret til før jeg drar til frisøren... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Det er overaskende deilig å få vasket håret hos frisør anbefaler alle å dra til frisøren med ekstra møkkete hår 9344533[/snapback] Kunne gjort det i timesvis! Synd det varer så kort Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Det er overaskende deilig å få vasket håret hos frisør anbefaler alle å dra til frisøren med ekstra møkkete hår 9344533[/snapback] Kunne gjort det i timesvis! Synd det varer så kort 9344585[/snapback] Du som ikke engang tør å gå ut? å må du jammen få orden på noe her chokke. Tør du, eller tør du ikke? .... Over til topic: Ser nå at du har klipt deg, mensier allikevell: Ja, det funker fett(ikke fettete) å gå med voks i håret til frisøren. Da får man også den deilige massasjen noen oppi her snakker om. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Gratulerer, ble du fin på håret? (fikk du massert skallen? ) 9344510[/snapback] Ër ganske fornøyd med håret og fikk massasje . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå