Gå til innhold

LOTRO Betalings/installasjons FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte dette spillet etter jeg hadde spilt Trial Version..

 

Betalte 300,- for retal box version.

 

Når jeg skulle signe opp måtte jeg ta å registrere Visa kortet. Men jeg ville jo bare bruke 30days free.

Jeg trykket på 14.95$ å registrerte kortet mitt. Så kjedde det ingen ting. Kom bare til en side uten info.

Jeg tok refresh og etter det skjedde heller ingenting..

 

Etter dette prøvde jeg igjen og men fikk ingen aktiv konto. Nå har dem trekt meg over 700,- for ingenting av banken.. (fucked opp)

 

Noen peiling?

 

Start med å sende Codemasters en mail og krev tilbake penger! Be også om å få aktivert dine 30 dager, så slipper du det. Hvis de avslår ville jeg gått til forbrukerrådet e.l. Har aldri hørt om noe lignende :S

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkte jeg skulle kjøpe en key over nettet nå som trialn min var over, men av en eller annen grunn nekter Codemasters online store å la meg velge NOrge som land. Svalbard, den går greit, men Norge eksisterer tydeligvis ikke for de stakkars britene.

Har det noen som helst betydning hvilket land jeg velger? Eller får jeg kjøpt uansett?

 

Edit: Føler meg passe dum nå :blush: Norway stod jo der. Codemasters har tydeligvis bare gitt en lang banan i å legge det sammen med andre land som begynner med "Nor".

 

Vel, Case Closed :p

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hvordan legger jeg til mine 30 gratisdager?

Med din kopi av LOTRO følger en activation code. Du aktiverer og registrer deg på www.codemasters.cm/cog. For å få dine 30 dager klikker to Make payment og velger en Payment method (i dette tilfelle GameCard da det er dette jeg bruker, desuten vet jeg ikke om det fungerer med andre metoder). Deretter bare trykk neste uten å fylle inn noe. Du skal da få 30 gratis dager.

 

Så man må ikke legge til noe bankkort/gamecard for å få de gratis dagene?

Lenke til kommentar
Hvordan legger jeg til mine 30 gratisdager?

Med din kopi av LOTRO følger en activation code. Du aktiverer og registrer deg på www.codemasters.cm/cog. For å få dine 30 dager klikker to Make payment og velger en Payment method (i dette tilfelle GameCard da det er dette jeg bruker, desuten vet jeg ikke om det fungerer med andre metoder). Deretter bare trykk neste uten å fylle inn noe. Du skal da få 30 gratis dager.

 

Så man må ikke legge til noe bankkort/gamecard for å få de gratis dagene?

Når du kjøper spillet, får du uansett 30 dager spilletid inkludert, uavhengig om du betaler med kort eller gamecard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...