Gå til innhold

Norge har store muligheter i fotballen i år?

Wooteman

Anbefalte innlegg

Hallo dere, skal dere se kampen idag? hvem vinner? . så på Oddsen idag H 3.30% U 3.00% B 1.85. det som jeg tror vi vil se idag er vel at det norske forsvaret vi passe på spisene de kan ble et problem, får Argentina er jo en bra lag. hva tror dere den beste formasjonen blir å bruke på banen 4-4-2 ? eller skal gå mest i forsvar 5-3-2. men idag må norge være flikke på å holde ballen :) HEIA NORGE!

og har norge mange muligheter til å vinne noe i år? :hmm:

Endret av Wooteman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Dritt. Jeg sa til ei venninne at jeg skulle være henne slave (ikke sex-slave :p )i Polen om Norge vant, i og med at jeg ikke trodde i det hele tatt at de skulle lede/vinne. Ikke bra, ikke bra. :no:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

det er jo bra å vise hav vi er gode for, vi skal jo møte Hellas nå jeg kan huske at de hadde et godt forsvar . men Carew var flikk idag , Norge eide dem.

siden jeg har sett er at det har vært mange bort i denne tråden så tenkte jeg vi kan prate litt med redigerte litt nå, men la oss komme tilbake til hav det handler om. Norge har spillt bra så langt , vi møter tyrkia jeg kan huske at jeg husket noen fra sporten når jeg så på men hva var det han sa igjen. At tyrkia ikke var så kamp klare eller var det vårt lag, Men jeg tror Norge har funnet formen og jeg håper å se mer bra fotball

Endret av Wooteman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...