Gå til innhold

Bare eg som ikkje kommer innpå ps3fan.org?

Janerikn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg som ikkje kommer innpå?

This Account Has Been Suspended  står det.

9337382[/snapback]

Har vært veldig lite trafikk der i det siste, så siden er på hold for øyeblikket.. Men om interessen er der, kan vi se på og få den opp igjen..

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Tørr jeg foreslå et litt friskere design? Var innom siden og så en gang men den virket ikke helt topp designmessig, kanskje legge litt tid i det og starte opp igjen? Tror nok ikke det skal være et problem å få igang et bra community for ps3 i Norge. Problemet er vel kanskje heller å få folk til å vite om siden.

Ta kontakt med: http://technett.no/ eller http://multigamer.no, ingen av de tror jeg har noen som driver med Sony eller PS3 nyheter. En god måte å få inn trafikk og bli lagt merke til.

Lenke til kommentar

Heisann, bare for å si det, dette er ikke et forsøk på å ta over tråden og vi i Ranks.no teamet synes det er synd at Ps3fan.org legger inn årene forløpig.

Til Vice, akkurat nå har vi ingen store planer om å gjøre om hele siden, det vi heller prøver å få igang er et ordentlig nyhetssystem som er lett å bruke for de av oss om som ikke er så flinke i HTML :p Forløpig har vi fått ganske gode tilbakemeldinger på utseende, men hvis du vil komme med noen spesifike forslag er det bare å sende til oss på PM eller Ranks[a]ranks.no. Utseende på forumet er ikke perfekt, men det skal vi ta tak i når vi får litt bekreftelse på at det faktisk er vits i å holde det gående.

Angående å få tak i et "community" er vi allerede i gang med, men vi synes at nyhetssystemet burde være opp først.

Vil bare si at forløpig så har vi i Ranks.no lagt ut noen nyheter som ligger på forumet, de må man melde seg inn for å se, men det er helt gratis så det burde ikke være et problem.

Lenke til kommentar
Til Vice, akkurat nå har vi ingen store planer om å gjøre om hele siden, det vi heller prøver å få igang er et ordentlig nyhetssystem som er lett å bruke for de av oss om som ikke er så flinke i HTML :p Forløpig har vi fått ganske gode tilbakemeldinger på utseende, men hvis du vil komme med noen spesifike forslag er det bare å sende til oss på PM eller Ranks[a]ranks.no. Utseende på forumet er ikke perfekt, men det skal vi ta tak i når vi får litt bekreftelse på at det faktisk er vits i å holde det gående.

9338275[/snapback]

Det var ment om PS3fan

Lenke til kommentar

9338275[/snapback]

Det var ment om PS3fan

9339078[/snapback]

Er ikke helt enig med deg, synes side så bra ut jeg :)

Endret av Spec-ops-j
Lenke til kommentar
Og ranks.no er vell ikkje PS3 only?

9339128[/snapback]

Akkurat for øyeblikket er nyhetene på forsiden bare for Playstation 3. Vi håper å enten få en Xbox 360 skribent eller skaffe oss en "søsterside" som kan gi oss nyheter etter hvert. Hvis noen er interesert så er det bare å ta kontakt ;)

Forumet vårt er åpen for alle :thumbup: Vi ønsker oss et velsågodt Xbox 360 miljø på forumet som Ps3.

Endret av Ranksno
Lenke til kommentar

Ikke for å pørve å reklamere, men det høres ut som dere har lyst på en PS3 side. Dere kan jo prøve PlayStation.SisteStopp.com. Det er den nyoppstartede versjonen av PSPAvisen.com, bare med PlayStation 3 innhold i tillegg. Vi har nettopp fått oss nytt design som vi er veldig fornøyde med, så fremover vil vi begynne å poste playstation nyheter daglig :D

Endret av andgob
Lenke til kommentar

Vel, vi var ikke værre på det enn at vi åpnet opp forumet igjen.

Vi er temmlig misfornøyd med invision som leverer forumet iom. at portalen ikke fungerer som den skal i Opera. De har ingen intensjoner om å fikse dette heller. Dette sammen med at invision ble angrepet av hackere og at det ikke var allverden med trafikk der inne med unntak av russiske?! medlemmer, gjorde at vi valgte og legge ned.

Vi er derfor på jakt etter nye løsninger, og kommer muligens etterhvert og kikke på en joombla løsning ala det 360-fan.net benytter.

Men vi lar forumet forbli åpent slik det er inntil videre.

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
For å holde på de aktive brukerne? :p

Ikke for å være kjip, men det er litt "typisk" her til lands med entusiaster som med storm skaper nye spillsider, for så å gå lei et par måneder senere. Et tappert forsøk var det iallefall, har sett langt verre. :)

9345104[/snapback]

Det var desverre ikke noe særlig gøy å se at det gikk fra bra med trafikk da det var en nyhet til 'en og annen som stakk innom for dagen' til tross for at man postet nyheter som bare det.... :hmm:

Vi har mange registrerte medlemmer dog.. 147 stykker per dato O.o. Men de er vel sikkert russere halvparten som har registrert seg for å poste spam..

Lenke til kommentar
Kan seie at Joomla! har vært god mot oss, og fungert ganske bra. Går jamnt og trutt i forumet vårt og.

9345299[/snapback]

Joomla! jeg mente ja.. Det ser jo skikkelig flott ut det dere har fått til der inne på 360-fan.net. Jeg må se om jeg ikke får tid til å kikke litt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...