thunstad Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ta en titt her. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=81790 Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er du ute etter og overklokke mest mulig? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg kommer ikke til å overklokke mest mulig, men kanskje noe. Syns du jeg burde vurdere en annen ram til overklokking? Uansett vil jeg ha et stabilt system. Ser du har noe av det samme system. Er du fornøyd. Har du noen tips til meg angående AMD systemet? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Nå har jeg ikke selv brukt p4 kortet, og kjenner heller ingen andre som har det, men selv har jeg AMD løsningen din, bare med en XP2400+ cpu istedenfor samt pc3200 ram istedenfor pc2700 som du satt opp. Mitt system funker ihvertfall stabilt :) Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Ja kanskje like greit og kjøpe PC3200 minne brikke. Det er jo ikke så stor forskjell på pris mellom PC2700 og PC3200 fra TwinMOS. Desuten har jeg ikke tenkt på at hovedkortet støtter DUAL DDR400 som man kanskje like godt kan utnytte så lenge man går for et slikt kort. Har du prøvd å klokke din PC? Isåfall ble det noe sukse? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Nei, har ikke prøv og klokke min, kjøpte alt på mandag, men vært lite hjemme så ikke giddi og brydd meg om det ennå.. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 OK såpass nytt ja Deilig med skikkelig maskin tenker jeg. Ellers får du ha takk for at du gadd å svare. Får gå og legge meg. Skal opp 0430 Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja, deilig det, litt forandring fra den gamle med ett 2år gammalt MSI kort og T-Bird 1ghz Sitter på en laptop nå da, er ikke hjemme og bruker den nye maskina mi nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå