Gå til innhold

Da er Blue Dragon i boks!


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes nå ikke at det er noe mer spesielt at et spill er på 3 DVDer enn at f.eks. FFVII er på 3 CDer...

 

Uansett: (Legger i spoiler i tilfelle noen ikke har lyst til å vite på forhånd)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fikk gjort ferdig en lang side-quest nå, brukte vel rundt 2 timer på den. Og når jeg da er så Dragonball fan som jeg er ble det ganske morsomt når jeg møtte på Guru-Guru a.k.a. Goku :lol:
Lenke til kommentar
Synes nå ikke at det er noe mer spesielt at et spill er på 3 DVDer enn at f.eks. FFVII er på 3 CDer...

 

Uansett: (Legger i spoiler i tilfelle noen ikke har lyst til å vite på forhånd)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fikk gjort ferdig en lang side-quest nå, brukte vel rundt 2 timer på den. Og når jeg da er så Dragonball fan som jeg er ble det ganske morsomt når jeg møtte på Guru-Guru a.k.a. Goku  :lol:

9389089[/snapback]

Hehe. Artig. Har ikke begynt på disc 2 enda. Drøyer den bitte litt.

Lenke til kommentar

Healing blir mindre og mindre brukt etterhvert. Eneste som trenger healing nå er casterne mine (Jiro og Kluke), men med Shu og Marumaro med "Total Guard" så er det utrolig sjelden disse tar skade i det hele tatt. Og alle som fysisk gjør skade har også "recover hp" som stort sett healer for 400+ for hvert slag...

 

Bruker mest supportmagic for å haste opp de som fysisk slår, så brukes noe blackmagic spells for å nuke mange småbosser.

 

Har nå kommet til spillets siste del og jeg har nå kommet til et punkt hvor jeg ikke har lyst til å spille lenger, rett og slett fordi jeg vet at det nærmer seg slutten :)

 

Så det får heller bli litt Stuntman og Tiger Woods'08 fremover...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe Blue Dragon etter eg er ferdig med BioShock. Men eg er litt skeptisk på varigheten? Virker som om en del her blir fort ferdig med spillet? Min forrige store rollespill-opplevelse var FF7, og det brukte eg et halvt år på med av og på spilling. Regner så klart ikkje med at Blue Dragon varer like lenge, men håper på 100+ timer med masse grinding og utforskning?

 

Har brukt 120 timer på Oblivion, om det er en målestokk. :)

Lenke til kommentar
Har brukt 120 timer på Oblivion, om det er en målestokk.  :)

9390155[/snapback]

Blir vanskelig å sammenligne Blue Dragon og Oblivion, da Oblivion er mye friere når det kommer til missions og slik. Blue Dargon er jo også fritt kan du si, men alikevel mer lineært.

 

Uansett, er Blue Dragon å anbfale! Faktisk så skal du ikke se bort ifra at du kan bruke 120 timer på Blue Dragon. Selv brukte jeg 30 timer på disc 1, og det uten å slåss mot så fryktelig mange. Brukte vel altfor mye tid på utforsking :)

Lenke til kommentar
Uansett, er Blue Dragon å anbfale! Faktisk så skal du ikke se bort ifra at du kan bruke 120 timer på Blue Dragon.

9393172[/snapback]

 

Allright, då har du overbevist meg. Pleier å ta meg god tid med sånne spill, så eg satser på at det holder i massevis. Er litt redd for at Two Worlds ligner for masse på Oblivion, så då passer det greit med et litt annerledes rpg. Får satse på at stipendet tikker inn på konto i løpet av nær framtid. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da var Blue Dragon runda...

Uten å stresse i det hele tatt tok det ca. 48 timer og gruppa endte opp ca rundt lvl 73. Så å bruke 100+ timer på dette spillet tror jeg vil bli kjedelig i lengden.

 

Fikk litt "Lord of The Rings" følelse av siste boss fighten, dere skjønner sikkert hva jeg mener når dere ser det ;)

 

Ellers så så jeg noen som mente at han Toripo figuren har en sammenheng med Toriyami, det får du en forklaring på hvis du ikke har det så travelt på slutten.

 

Alt i alt et meget godt jrpg, men gjenspillsverdien er lik 0... Så ta deg god tid hvis du liker slike spill.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe dette, men vil gjerne høre mer om hvor lang tid det tar å runde det. Har begrenset tid til spilling, så 60+ timer er nokså uaktuelt. Rundt 40, derimot, skulle vel gå bra.

Tips: Sonefri USA-versjon hos Play-Asia kommer på rundt 360 kr inkl.frakt. Hvis du i tillegg bruker en $5-kupong blir det ca. 330 kr. PM meg hvis du trenger en kupong, har flere liggende...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er et rollespill fra japan, i samme genre som Final Fantasy. Faktisk er spillet lagat av en av hovedmennene bak FF-serien, Hironobu Sakaguchi.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...