Gå til innhold

Da er Blue Dragon i boks!


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blææ..kom ikke i posten i dag:( burde egetlig vist det, men det var lov å håpe at den kom..for håpen den kommer i mora da, siden den ble send på fredag.

9369423[/snapback]

 

Bestillt på cdon du og eller? Samme skjedde her. Sprang nesten hjem fra skolen i håp om at Blue Dragon lå postkassa. Men den gang ei :(

Lenke til kommentar
Blææ..kom ikke i posten i dag:( burde egetlig vist det, men det var lov å håpe at den kom..for håpen den kommer i mora da, siden den ble send på fredag.

9369423[/snapback]

 

Bestillt på cdon du og eller? Samme skjedde her. Sprang nesten hjem fra skolen i håp om at Blue Dragon lå postkassa. Men den gang ei :(

9369690[/snapback]

 

Jepp..men kommer i mora :)

Lenke til kommentar
Er nok helt fjern her. Land Sharken i begynnelsen sløyer meg lett. Lese bruksanvisning. Og hvor er opplæringsdelen?

9369901[/snapback]

Umm... Vet ikke helt hva du gjør galt. Du vil ikke kunne drepe land sharken, du må bare gå all out på den. Bare angrip. Etter et par slag får du beskjed om at det finnes et svakt punkt du kan angripe. Angrip det svake punktet (du må velge dette når du angriper), og så er den kampen over (men land sharken er ikke død av den grunn ;) ). Hvis jeg ikke husker helt feil. Anyway, du er egentlig midt oppi opplæringsdelen. ;)

Lenke til kommentar
Utviklerne skulle hatt juling for boss kamp sangen dog!!  :p

Noe værre tannløs "metal" skal man lete lenge etter.

9356145[/snapback]

Synes den er litt fengende jeg :p

9371926[/snapback]

 

Seriøst? Synes den er fullstendig malplassert i spillet, resten av spillet er fylt av god og stemmningsfylt musikk, mens når bossene kommer så kommer dette mølet!

 

Men generelt så liker jeg spillet, har vel passert 12 timer i spilletid nå.

Lenke til kommentar
Seriøst? Synes den er fullstendig malplassert i spillet, resten av spillet er fylt av god og stemmningsfylt musikk, mens når bossene kommer så kommer dette mølet!

 

Men generelt så liker jeg spillet, har vel passert 12 timer i spilletid nå.

9372025[/snapback]

Malplassert og dumt er det, men jeg begynner og små-headbange så fort sangen kommer :p

Lenke til kommentar
Seriøst? Synes den er fullstendig malplassert i spillet, resten av spillet er fylt av god og stemmningsfylt musikk, mens når bossene kommer så kommer dette mølet!

 

Men generelt så liker jeg spillet, har vel passert 12 timer i spilletid nå.

9372025[/snapback]

Malplassert og dumt er det, men jeg begynner og små-headbange så fort sangen kommer :p

9372740[/snapback]

 

Hehe, joda etter overkant av 20 timers spilling så har sangen liksom hjernevasket meg såpass at jeg får ikke krupp hver gang jeg hører den lenger.

 

Mistenker også at spillet er timelig langt, som sagt så er jeg over 20 timer inn i spillet, og er fortsatt på første discen.

Lenke til kommentar
Hehe, joda etter overkant av 20 timers spilling så har sangen liksom hjernevasket meg såpass at jeg får ikke krupp hver gang jeg hører den lenger.

 

Mistenker også at spillet er timelig langt, som sagt så er jeg over 20 timer inn i spillet, og er fortsatt på første discen.

9373284[/snapback]

Hehe. Første gangen jeg hørte sangen ble jeg rimelig overrasket :p Mener jeg har hørt den et sted tidligere (ikke i Blue Dragon).

 

Tror spillet er veldig langt ja :) Er vel oppe i ca. 29 timer nå. Fortsatt på disc 1.

Noe av grunnen til det kan jo være at jeg utforsker ALT! Brukte vel i overkant av 2 timer på å utforske hele Jibral :p

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Hehe. Første gangen jeg hørte sangen ble jeg rimelig overrasket :p Mener jeg har hørt den et sted tidligere (ikke i Blue Dragon).

 

Tror spillet er veldig langt ja :) Er vel oppe i ca. 29 timer nå. Fortsatt på disc 1.

Noe av grunnen til det kan jo være at jeg utforsker ALT! Brukte vel i overkant av 2 timer på å utforske hele Jibral :p

9373346[/snapback]

 

Brukte et par timer i Jibral jeg også, var en kul plass å snuse rundt. :)

Lenke til kommentar
Brukte et par timer i Jibral jeg også, var en kul plass å snuse rundt.  :)

9373403[/snapback]

Jepp. Veldig pen by! Ser virkelig hvor "nais" grafikken er der. Jeg er liker veldig godt vannet i Blue Dragon.

9373430[/snapback]

 

Ja, spillet er egentlig veldig pent generelt sett, særegen ren stil på grafikken, ikke like teknisk imponerende som Gears, men fortsatt veldig pent.

Lenke til kommentar

tips til dere som spiller blu d. bra sted å bygge opp magi poenga.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Disc2

Mobile Mecha Factory (without White Device) Enemies Encountered - Iron Poo Snake - Grim Security Mecha Robo - Sharkfly - Bomber Mecha Crab Robo - Roball - Black Double Axe Spells & Accessories Found - L6 Magic Attack Up - L6 Previve You of course, can enter the moving robot fortress at any time (and leave any time) in the snow field. Inside, check the pipes for items. Each circular room is a security room; killing all the enemies will unlock the door to the next part or a smaller room with treasure. Without the white device, the party's shennanigans stop at the 2F (the floor with all the alarm lasers). Still, getting the two spells will put you further ahead for the next part; being able to kill the Black Double Axe enemy in two to three charged attacks is a better bonus. Because of the single enemy party layout, the SP gains here are not as much as if the party stayed in the field and slaughtered Roballs all day. When you're sure you looted all the pipes and glowing floor panels (in the lift room) of items and chests, you can save and leave. Rescuing Kluke is the mission that ends this disc

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Siste gang man bestiller fra Cdon.com, Blue dragon er ikke kommet enda..hadde bestilt fra Komplett så hadde jeg hatt den nu..

9375527[/snapback]

Er ikke sikkert. Komplett er utrolig treige for tiden.

9375539[/snapback]

 

Er ikke så leng siden bestilt 2 spille fra Komplett, ble send mandag og tirsdag hadde vi dem. bor i finnmark.

Dem har bestandig klart å lever i tid til meg.

Endret av Morixm
Lenke til kommentar
Er ikke så leng siden bestilt 2 spille fra Komplett, ble send mandag og tirsdag hadde vi dem. bor i finnmark.

Dem har bestandig klart å lever i tid til meg.

9375571[/snapback]

Ok. De siste gangene jeg har bestilt fra Komplett har det tatt dem 1 uke i det hele tatt å behandle ordren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...