britty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 noens om vet om en tynn/lett bærbar pc som ikke er så dyr? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Fint om du kan spesifisere kravene litt nærmere. Hva er dyrt for deg? Hva er tynn for deg? Hva er lett for deg? Hva skal den brukes til? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Les denne GUIDEN HER.. TRYKK PÅ MEG så kan vi sikkert hjelpe deg når du finner ut hva du vil ha Lenke til kommentar
britty Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Fint om du kan spesifisere kravene litt nærmere.Hva er dyrt for deg? Hva er tynn for deg? Hva er lett for deg? Hva skal den brukes til? 9337467[/snapback] ikke over 12000 kr. skolebruk. helst ikke over 2 kg. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Du har denne HER som er en god laptop som vil vare en stund. men det er klart du kan få noe langt billigere. Du har ett veldig godt dell valg her Med Operativ system og Antivirus. Samtidig god støtte fra dell. dog det kan være leveringstid. KLIKK MEG DENNE her er en knall laptop som dekker de fleste behov. Endret 22. august 2007 av Imsdalo Lenke til kommentar
riroil Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Siden du bør gå for noe lett istedenfor et skjermkort som suger strøm kan jeg anbefale FSC Amilo Pi2530 15.4"WXGA. Ville egentlig anbefale Fujitsu-Siemens ESPRIMO Mobile U9200 eller Fujitsu-Siemens ESPRIMO MobileU9200. Men de er visst ikke tilbake på lager før 13/9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå