Gå til innhold

GC: gt5 prologue gameplay video

Enigma123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og ja kansje litt skadefysikk..?

9337537[/snapback]

Inntil dette blir implementert i denne "simulatoren" så klarer jeg ikke bygge opp noen form for entusiasme for dette spillet.. Filmen viser akkurat hvorfor. Man kan kjøre rett i rævva på bilen foran eller rett i betongveggen uten at det har noen følger. Vet ikke hvordan man kjører i Japan siden de mener at dette er en simulator, men hvis jeg gjør slikt med bilen min i virkeligheten så får det merkelig nok konsekvenser....

Sånn. Flame on :thumbdown:

Lenke til kommentar
og ja kansje litt skadefysikk..?

9337537[/snapback]

Inntil dette blir implementert i denne "simulatoren" så klarer jeg ikke bygge opp noen form for entusiasme for dette spillet.. Filmen viser akkurat hvorfor. Man kan kjøre rett i rævva på bilen foran eller rett i betongveggen uten at det har noen følger. Vet ikke hvordan man kjører i Japan siden de mener at dette er en simulator, men hvis jeg gjør slikt med bilen min i virkeligheten så får det merkelig nok konsekvenser....

Sånn. Flame on :thumbdown:

9343370[/snapback]

Syt mer :sick:

Lenke til kommentar
Syt mer :sick:

9343675[/snapback]

Det var virkelig ett godt svar du...... :nei:

Brukte du lang tid på å tenke ut det velfunderte innlegget?

Eller er det kun lov til å komme med uttalelser ala "åååååååh GT ruler verden og grafikken er helt enorm"?

Sist jeg sjekket var vi på DISKUSJON.NO

Edit: Beklager så veldig hvis det jeg synes er veldig vesentlig kritikk av GT-serien ikke stemmer med din snevre verdensoppfatning der tydeligvis GT er en gudegave som ikke kan kritiseres....

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Nja, brukte du tre og et halvt sekund sånn ca. Tok litt lang tid å finne spy fyren.

Er ikke vits å diskutere skademodell, når GT ikke har det. Da kan du heller sitte deg å kose deg med forza 2 :p Hvis det er mulig da.

Å selvfølgelig får det konsekvenser hvis du treffer veggen. Du snurrer.

Lenke til kommentar

Mektig detaljnivå i cocpiten, R8(?) er virkelig en deilig bil. Er noe veldig rart med speilene, men dette er helt sikkert noe som blir finpusset på. Om ikke gran turismo 5 ikke lever opp på realismefronten, vet vi iallefall hva som er i vente på bilfronten i tidene fremover på next-gen konsoller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...