Gå til innhold

Noen som har erfaring med HP Pavilion dv2515?

Inflixi

Anbefalte innlegg

Hei

Har sett litt på denne, men er litt usikker på hvordan skjermkortet er?

Duger skjermkortet til spilling i det hele tatt? Vil det f.eks hakke i spill som Heroes 5 eller vil kortet takle spillet? Hvordan er kortet i forhold til Geforce 6600? Bedre eller dårligere?

Ellers så vil jeg vite litt mer om maskinen hvis det er noen andre som har den.

Hvordan er skjermen på den? Bråker den mye? Blir den veldig varm under vanlig arbeid?

Her er noen av spesifikasjonene den har hvis det er noen som lurer:

Core 2 Duo T5450, 1.67GHz

14.1 TFT (1200x800 WXGA)

2GB ( 2x1GB)

160GB 5400 HDD

Intel wireless WiFI link 4965AGN

Go8400M

6-cellers litiumion

Inflixi

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei du!

Jeg hadde en slik, i rundt 1 måned. Da hadde den vært brukbar i 2 dager, og på rep. hos InfoCare resten av tiden. Dette må nok kunne sies å være et unntakstilfelle, men jeg benyttet meg av DOA-regelen til HP og kjøpsloven, og fikk returnert den mot pengene tilbake, fordi jeg umulig kan leve med en sånn service-situasjon hvis noe som skal dekkes av garantien skal fikses.

Om du likevel velger å kjøpe, så virket den helt ok med tanke på ytelse. Grafikkortet er absolutt ikke bra, og Heroes 5 vil nok hakke ganske bra. Men den bråker ikke, blir ikke særlig, og skjermen er lyssterk og klar, om enn noe lavoppløselig.

Jeg gikk for en Asus V2S til 13k istedet. Hvis du har smalere budsjett, ville jeg ventet/tatt en kikk på Asus F8sa, den virker ganske god, og relativt lik V2S.

Noe mer jeg kan hjelpe med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...