Gå til innhold

løst skjermkort

kris98

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd http://support.packardbell.com/uk/item/ind...atform_dragon_d ?

File Category: Video Component

Operating System: WinXP SP1

File Title: nVidia Geforce Go 6100 Video Drivers

File Version: 84.64

File Date: 14-07-2006 17:07:35

File Size: 25627472 Bytes

Technical Note: These are the drivers for the integrated Geforce Go 6100 video chipset.

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar

Hvis du installerte noen andre skjermkortdrivere før dette så bør du avinstallere disse eller sette driveren til VGA manuelt. Grafikk på bærbare er en egen verden. Jeg har måtte lete frem drivere til en bærbar HP en gang i tiden og det er ikke enkelt å få det riktig. Det du kan gjøre er å pakke ut filene og så høyre klikke på min datamaskin og velge egenskaper. Så velger du maskinvare og enhetsbehandling. Finn skjermkortet ditt og velg egenskaper på det. Der skal du ha en knapp som heter oppdater driver. Klikk den og velg driveren som følger med pakken over. Virker ikke dette så har du alltids en mulighet å levere maskinen inn til reparasjon, men det koster litt igjen.

Hvis du er usikker på dette så finn tak i den lokale nerden og tilby han noen øl eller hundrelapper for å ordne dette. :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja, får nesten prøve noe av dette da.. Oppdater Driver har jeg tidligere prøvd :hrm: No luck there. Virker i bunn og grunn som om den ikke kjenner igjen driveren som er installert. Menmen...Ja, kort med tid, men får vel håpe på at det går. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...