natik Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Er litt synd The eXperience er i skoletida til de fleste skoler! i nordtrønderlag opp til finnmark er den ennda midt i skoletida vår, og de fleste kan ikke komme! (pga. vidregående skole - fravær). Lurer bare på om det er flere som hadde tenkt seg dit, men kan ikke pga skolen? Endret 22. august 2007 av natik Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er i høstferien min å, det å si at TE er lagt i uttafor høstferien til de fleste skoler er vel å ta i, er ikke sikker på dette, men enten så er det 50-50 eller så er det flere skoler som har høstferie da. Oslo og området rundt har høstferie da btw. Btw, her diskuteres det mer eller mindre det samme https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=754850 Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg må være et par dager borte fra skolen, men tar det ikke så tungt . Er med i NM i overklokking så jeg får vel et par dager permisjon tenker jeg. Jeg går i første videregående nå så det er jo litt strengere med fravær enn på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Mammoth5k Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg må være et par dager borte fra skolen, men tar det ikke så tungt . Er med i NM i overklokking så jeg får vel et par dager permisjon tenker jeg. Jeg går i første videregående nå så det er jo litt strengere med fravær enn på ungdomsskolen. 9345880[/snapback] glad i deg håper jeg må ta fri fra skolen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 i nordtrønderlag opp til finnmark er den ennda midt i skoletida vår, og de fleste kan ikke komme! (pga. vidregående skole - fravær). 9336713[/snapback] Har høstferie da. Og bor i Alta, Finnmark. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg bor i Oslo og har høstferie. Jeg kunne vel dratt på TE uansett siden skolen min ligger to min. unna. Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 HUff... fant nettopp ut at jeg må droppe noen dager av skolen.... (morra mi sier jeg ikke for lov, men Care ) men jeg skal prøve så godt jeg kan:D Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Same "problem" som økonom. Har snakka med skulen, og har fått sånn skjema. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 går på HiO har aldri ferie vi =*( Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg har fri gitt, men skulle nå gjerne tatt meg fri for en sånn begivenhet Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nei! :!: :!: :!: Det er i jobb tia! Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har ikke høstferie, så ja! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 nope høst ferie da Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Høstferie ja. Tror nesten hele østlandet har høstferie da =) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Studerer ved NTNU = Lite ferie på meg. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke no HWLAn på meg:( Jobber i support(IT) og da kan jeg glemme ferien....siden da to kollegaer allerede har meldt ferie så må jeg være igjen på jobben:( Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Starter 2 dager før vår ferie, men skal sjekke om jeg får kommet meg dit Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Høstferien og vinterferien er delt over to eller tre uker fordi det er et lass med folk som dør i traffikken, det blir kø på hoteller og det blir stappfult av folk i skibakkene. The eXperience er lagt i høstferien til Oslo/Akershus/Buskerud osv, rett og slett fordi det arrangeres i dette området. Ingen dør av to dagers fravær fra videregående skole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg