nabbskall Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hei, ser på denne bærbare pc'n, og der står det " Operativsystem installert Ekte Windows Vista™ Home Premium " Betyr dette at det er installert, men at det ikke følger med vista cd osv, eller følger det med vista cd og hele pakken for fremtidige installasjoner? Takker på forhånd for svar Dette er pc'n hvor du får mest for rundt 7 tusen, ikke sant? Endret 22. august 2007 av Storleer Lenke til kommentar
devious Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei, ser på denne bærbare pc'n, og der står det " Operativsystem installert Ekte Windows Vista™ Home Premium " Betyr dette at det er installert, men at det ikke følger med vista cd osv, eller følger det med vista cd og hele pakken for fremtidige installasjoner? Takker på forhånd for svar Dette er pc'n hvor du får mest for rundt 7 tusen, ikke sant? 9336675[/snapback] Ja, den er installert og du får nok med Vista cd også. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 jeg syns ikke den var noe tess. Renger med at med en laptop til den prisen skal du bruke den til skole og ikke spelling , Men ja du FÅR install cd også, til og med bruksanvisning HW-sin student guide anbefaler denne.. og den syns jeg ser mer grei ut også ,, litt mindre ram men du trenger absolutt ikke 2gb HW- HP DATA Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Ja, det er til studentbruk, dvs, jeg er ikke så nøye med skjermkortminne og hdd. minne, men vil heller ha litt raskere prosessor og litt mer minne. Er det en bedre pc den du linker til imsdalo? edit: tenker da på pris/ytelse, og så gir amentio så latterlig lite info også da.. er dette en bedre pc? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=52810 Endret 22. august 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Råder deg til og lese denne Guiden så kan du bestemme ditt behov. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Tenker valget falt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336160 Ikke et dumt valg? Eller? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 HP erkjent for å bygge gode laptopper, men Lenovo er ingen dårlig produsent... 1 tusing mer og du får denne HER som da har en serdeles bedre CPU og Oppløsning på skjermen, Noe som er mer behaglig for øya dine når du skal skrive. Den veier til og med 200g mindre Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 HP erkjent for å bygge gode laptopper, men Lenovo er ingen dårlig produsent...1 tusing mer og du får denne HER som da har en serdeles bedre CPU og Oppløsning på skjermen, Noe som er mer behaglig for øya dine når du skal skrive. Den veier til og med 200g mindre 9337366[/snapback] Men har den vista premium? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Følger ikke med noe Windows Vista nei Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Følger ikke med noe Windows Vista nei 9337610[/snapback] Jaja, tenker jeg går for den andre som er 200g tyngre og har litt særdeles svakere prosessor, med mindre jeg finner noe annet på komplett som har vista og lignende spesifikasjoner til samme pris. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 KLIKK MEG IFL91+Kan Samtidig Anbefale deg denne... Super god Pris 7000. Faktisk ekstremt bra ytelse for pengene Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) KLIKK MEG IFL91+Kan Samtidig Anbefale deg denne... Super god Pris 7000. Faktisk ekstremt bra ytelse for pengene 9337674[/snapback] ROFL! Jeg kan da ikke dra med meg den på videregående.. edit: Kan velges ser jeg, OK, men har multicom god kundeservice? Endret 22. august 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du kan bytte farge og deksel som du vil, slapp av Den er ikke ROsa standard.. hehe Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Du kan bytte farge og deksel som du vil, slapp av Den er ikke ROsa standard.. hehe 9337696[/snapback] Nei dette overskrider bare budsjettet.. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Vel Hp er engod produsent om du vil ha en God garanti, Det samme er Dell Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Da står valget mellom denne + en 1 gb minnebrikke, eller denne laptopen + 1gb brikke, hvilken bør jeg gå for? edit: gikk for sistnevnte Endret 22. august 2007 av Storleer Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Gikk for denne allikevel... Takker for alle veiledende tips http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44316 edit: + en 2 gb brikke btw.. ------------------------------------------------------------------------------------------ Gikk for denne til slut.... ... http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29034&cid=5417 Endret 22. august 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå