Neppe Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg bestilte noen pc deler hos Pcutstyr.no. Er veldig fornøyd med leveringstiden, det meste gikk vel smertefritt. Helt til jeg skulle sette i rammen. Det manglet 2 brikker, jeg bestilte 4 gb å fikk bare 2. Jeg har selvfølgelig tenkt å ringe å klage i morra. Saken er jo at på listen der det står hva jeg skulle ha mottatt, så står det 2 stk ram brikker. Er dette noe problem? Om jeg ringer å sier jeg ikke mottok en vare, vil de sammarbeide? Eventuelt hva kan jeg si? Maskinen er heldigvis oppe å kjører. Nå savner jeg bare 2 gb ram. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvorfor ikke ringe nå, så får du svar med en gang? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Tror det kan ha noe med at de har stengt pr telefon etter 14:00. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Oi, beklager. Merkelig at de stenger kl 14. Vel, da får du vente til i morgen. Tror nok det ordner seg. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Feilplukk kalles det og er helt normalt. Alle gjør feil en gang i blant. Skjer også både inn til hovedlager og butikker rundt om. Bare send de en mail eller ring, så ordner de nok opp. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Håper på det. Har bestilt endeløst mye på nettbutikker, har aldri opplved noe problem (Bare problemer jeg selv skapte). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 De skulle sende meg en pakke med ram brikker iløpet av dagen. Kan melde ifra om jeg får dem. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har også opplevd plukkfeil hos PCUtstyr, men de har alltid ordnet opp med en gang. Hadde en gang en ganske lang bestilling som gikk over 2 sider på plukklisten. Da hadde de bare plukket side 1... Jobbet på lager selv for noen år siden og vet hvor fort gjort det er å plukke feil når man er stresset og skal ha ut alle pakker innen tidsfristene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Ja, det er en ærlig sak. Å de var ikke akkurat treig med å levere uansett. Heldigvis så fikk jeg jo komponenter så maskinen fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå