pellefant Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Ser ikke ut som de heller tar seg tid til å sjekke ut de demobrukte varene de legger ut. Mottok nettopp et S775 hovedkort som var dødt ved ankomst. 9345445[/snapback] Å e det derfor de er så kjapp med demovarene.. for å bli kvitt "likene"? Hadde problemer med et nytt HK eg og helt til eg leste manualen at 2 stk strøm kontakter skulle i det Endret 23. august 2007 av pellefant Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Masse syting å klaging her om komplett sin leveringstid.. Sendte en bestilling på en trådløs router i går hos komplett. Gikk inn å så på status, etter å ha lest en del tråder om komplett sine leveringsproblemer.. Den var allerede sendt ut få timer etter bestilling.. Ser ut som at jeg som en meget liten kunde blir prioritert godt Men nok om det.. Går det ikke an å få alle disse komplett trådene samlet på en plass Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Masse syting å klaging her om komplett sin leveringstid.. 9345664[/snapback] Som om du ikke hadde gjort det også hvis du opplevde det samme. Ordren min hos dem er lagt inn for snart 4 dager siden og den står fremdeles som åpen. Og det er deler jeg må ha for å få den nye pc'n opp å gå, men neida. Endret 23. august 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er jo ikke verre enn at du fjerner den, da den er åpen, også bestiller fra en annen butikk. Ja det er for dårlig at de ikke informerer om problemene på forsiden, men nå som du vet grunnen, og ser hvor treigt det går for andre, hvorfor sitte og ri på den orderen du har inne når du kan få det fra noen andre i stedet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg tenkte at den skulle få stå til over helga. Skjer det fremdels ikke noe så driter jeg i ordren. Kommer til å legge igjen en saftig mail til de også, ikke fordi de er treig med leveringen, men fordi de kunne opplyst om leveringsproblemene når jeg bestilte. Så jeg får heller bestille fra netshop, som forresten sendte de andre delene mine omtrent momentant. Minuset er at det blir litt dyrere for meg da. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Fikk følgende mail fra ris&ros hos komplett. I mailen hadde jeg spurt om hvorfor salg skylder på lager osv + hvorfor det ikke ligger noe info på web om dette. Hei. Når det gjelder ris og ros så legger vi i disse dager ut informasjon om at vi dessverre er forsinket med forsendelser. Det er nok mange grunner til hvorfor denne informasjonen ikke er blitt lagt ut tidligere, men i hovedsak var det ikke forventet at vi skulle få så store problemer med forsendelse av ordre og derfor har det tatt noe tid å få denne informasjonen ut på WEBen. Vi skylder heller ikke på hverandre her og Komplett.no er jo én bedrift, men de problemene vi har med forsendelse skyldes ombygginger på lageret og tekniske problemer med implementeringen av den nye løsningen, men dette er fakta og ikke at vi prøver å legge skylden for dette på noen spesielle her. Da håper jeg at kundene får mer korrekt informasjon iht hva som skjer i andre enden. Godt jobbet komplett, vi sees kanskje senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå