Gå til innhold

Styr unna Komplett.no i lagerombyggningsperioden

Anbefalte innlegg

Stop flamingen er dere snille og hold dere til topic.

For oppdatering i saken min:

1. Orderen står fortsatt åpen selv etter kundebehandler byttet til Bedrift Express over natt

2. Kundebehandleren sier: "Lageret sier til meg at den skulle ha blitt sendt i går, men det har de ikke overholdt". Ingen beklagelse, men han skulle sjekke med lageret om hvorfor ikke.

3. Jeg klager og sier at dette må opplyses om på forsiden at leveringstiden er lang, så forventningene ikke er som normalt. Han stiller seg uforstående at de har et problem..... Han ville heller ikke gi kompenasjon på fraktkostnadene

Ghee tenker jeg... Blir som å snakke til en tyggis-smattende-bensinstasjonsansatt-fjortis som ikke vet hva et luftfilter er. Nå blir ikke varene så viktig lenger heller, derfor shopper jeg hos Netshop avd Oslo, selv om jeg ikke ønsket det heller.

Jeg lar orderen stå også sender jeg dem i retur kun på pur-f...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan si mine to siste hendelser, som er positive.. Bestilte Fear(xbox360) for 2 dager siden, betalte med Visa og fikk det i posten i dag!

Dama kjøpte en laptop med en annen konto og bestilte levering til postterminalen på Oslo S, kom i går! :) Ingen problem!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig gjør de det. Hadde jeg også gjort. Kjøper man 1 klasses billett forventer man noe mer enn økonomi klasse.

9341293[/snapback]

Selvfølgelig, men de som har økonomibillett er fortsatt "pakka" i samme fly og kommer fram til samme tid. Du ville nok reagert kraftig hvis steward kom ut å plukket enkelte 1 klasse samt økonimiklasse personer som skulle få lov til å fly.

Ontopic igjen;

Hør på Makky, kjøp andre steder. Kryss fingerne for at de skjerper seg i fremtiden. Tråden er kun en warning til andre potensielle kjøpere.

9341400[/snapback]

Men når flyet er overfylt tar de heller med 1.Klasse enn Økonomi, og vi vet at alle fly alltid overbooker:)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte varer fra Norek (komplett) forrige onsdag, som øyeblikkelig ble "frigjort for plukk" men stod slik helt til i går kl 01.00 hvor de plutselig var "sendt", men sporingen har stått dønn stille siden det med kun "mottatt data om sending". Ingenting skjer.

I tillegg bestlite jeg en maskin på tirsdag, hvor alle varene også var på lager bortsett fra en windows lisens som skulle komme den 24. august så jeg bestilte tollpost med to leveranser. Gjett hva som ligger klart på nærmeste tollpost-utlevering til meg nå? Joda, Windows Vista in all it's glory..

Resten av varene eller den andre ordren skjer det ingenting med..

Som om ikke det var nok fikk jeg beskjed om at maskinen fra dell som jeg har ventet i en måned på blir utsatt levering til midten av oktober...

Gud som jeg savner å kunne gå rett til butikken å handle :-/

Lenke til kommentar

Bolson; Vell, trukke alle er enige om man ikke vil vite årsaken. Når det en gang er slik at det går så tregt, ja da lurer faktisk mange på hvorfor min gode mann, selv om det er irrelevant.

Nå skal man ikke glemme at lagerombyggingen faktisk har den hensikt å forbedre levering og systemene på sikt! Nettopp for å ha enda større kapasitet de neste årene. Det er selvfølgelig beleilig at det skjer akkurat i en av de travleste periodene av året.

Å si at komplett.no ikke setter kunden i fokus på grunnlag av at pakkene kommer sent er noe hardt å ta i. Selv om det ikke står på siden at pakkene kan få seinere levering, betyr ikke det at man gir F... Det kan diskuteres mangt om hva som burde vært gjort og hva som ikke skulle vært gjort.

Jeg respekterer faktisk at man kan få problemer..Det kommer seg nok snart skal dere se folkens.

Noe svært kundetap på grunn av sein levering ser jeg desverre ikke for meg..snarere tvert imot..det rulles vell ordre inn på komplett som aldri før..

Endret av repaguy
Lenke til kommentar

Slutta for lengst å handle fra både komplett og psdata.

Skitbutikker.

De som kan lite eller intet om data kan få handle der, de som kan mye handler andre steder.

Kan forståvidt ikke skryte av Digitalimpuls eller Datakjeden heller nej.

Lenke til kommentar

Skitbutikker.

De som kan lite eller intet om data kan få handle der, de som kan mye handler andre steder.

9343513[/snapback]

Uhm.. Jaha.. Og dette begrunner du med?

Lenke til kommentar

Skitbutikker.

9343513[/snapback]

Og du handler selv fra...? :roll:

Lenke til kommentar
riroil: Ta deg en bolle, en behøver ikke jobbe i Komplett for å ha kjenskap til systemet. En kan for eksempel jobbe for en 3. part som har levert noe dit, kjenne noen der inne etc.

Slutt å anklag folk for ting du ikke har belegg for eller forsvinn fra tråden.

9342351[/snapback]

Å heisann. Dette var et ekte moderert innlegg?

Det jeg mener er at dersom denne personen er ansatt hos Komplett eller et av deres selskaper så blir det feil dersom han uttaler seg på deres vegne. Komplett har en egen bruker her inne som kan ta slike svar. Dette strider etter hva jeg vet også mot deres retningslinjer. (ref retningslinjer punkt 6)

Dersom denne personen kun er ansatt i et perifært selskap er det rart at han ikke avviser mine spørsmål med å fremlegge fakta.

Som moderator er du sikkert klar over at enkelte firmaer driver med skjult reklame i slike forum (skjedde også sist natt) og da ofte med relativt nye brukere som nettopp denne personen.

Ellers vil jeg si at det å få beskjed om "ta deg en bolle" ikke viser en modenhet som bør være en moderator verdig. Ref også retningslinjer punkt 1.

Beklager til trådstarter for denne posten, men følte behov for å forklare.

Nå håper jeg du får tråden tilbake.

Lenke til kommentar

Ingen kan nekte denne brukeren å skrive innlegg som en privatperson som vil informere dere om hvorfor ting tar tid. Og du har ikke noe krav om å få vite hvor han jobber, synes ikke det er noe rart at han ikke vil legge ut privat informasjon.

Og det kan vel ikke regnes som skjult reklame å forklare hvorfor ting tar tid, eller?

Men skjønner jo det er negativt for deres syn på saken at ikke folk er enige med dere.

Lenke til kommentar
riroil: Ta deg en bolle, en behøver ikke jobbe i Komplett for å ha kjenskap til systemet. En kan for eksempel jobbe for en 3. part som har levert noe dit, kjenne noen der inne etc.

9342351[/snapback]

Det jeg mener er at dersom denne personen er ansatt hos Komplett eller et av deres selskaper så blir det feil dersom han uttaler seg på deres vegne. Komplett har en egen bruker her inne som kan ta slike svar. Dette strider etter hva jeg vet også mot deres retningslinjer. (ref retningslinjer punkt 6)

Dersom denne personen kun er ansatt i et perifært selskap er det rart at han ikke avviser mine spørsmål med å fremlegge fakta.

Som moderator er du sikkert klar over at enkelte firmaer driver med skjult reklame i slike forum (skjedde også sist natt) og da ofte med relativt nye brukere som nettopp denne personen.

Ellers vil jeg si at det å få beskjed om "ta deg en bolle" ikke viser en modenhet som bør være en moderator verdig. Ref også retningslinjer punkt 1.

9343837[/snapback]

Godt at saken er ute av verden da?:) Vell, jeg har ALLEREDE sagt at jeg ikke er ansatt hos komplett..Hvorfor skulle jeg gidde å lyve om det? så tåpelig er jeg dessverre ikke.. Så derfor er det heller ingen grunn til å si; dersom jeg utaler meg på komplett's vegne...Jess, da forflytter vi oss forhåpentligvis videre til saken som tråden handler om..

Endret av repaguy
Lenke til kommentar

9342351[/snapback]

9343837[/snapback]

Jeg vet godt at snikreklame ikke er tillatt, men KOM MED BEVIS! Vær så vennlig!

Alle har vært nye på forumet en gang, til og med du! Skal jeg kalle deg fanboy hvis du i ditt første innlegg, på forespørsel, skriver at "nVIDIA er best mener jeg"...?

Lenke til kommentar
Man behøver ikke ha handlet for en halv million for å bli behandlet raskt.

Jeg bestillte ett nytt skjermkort fra Komplett klokken 01:14 nå i natt (natt til torsdag) og klokken 03:21 fikk jeg beskjed om at ordren var plukket, pakket og klartgjort med sporingsnummer. Jeg betalte med Mastercard og forsendelse med Posten (servicepakke)

Ser ut som om Komplett kjører døgnet rundt nå for å komme i gjenge igjen.

9341289[/snapback]

Jeg bestillte ett nytt skjermkort fra Komplett klokken 03:00 nå i natt (natt til torsdag)

Postoppkrav service pakke det var ikke klargjort for plukk før 12:00

Plukking begynt: 2007-08-23T14:50

Det står enda på plukk nå kl 19:00 :cry:

Ferdigpakket: 2007-08-23T19:50 :innocent:

23.08.07 20.04 MOTTATT DATA OM SENDING

Da må eg se meg meget fornøyd! noe eg alltid har vert når det gjelder komplett..kan vel også legge til at dette kortet var toppmodel i sin klasse og at det kun var komplett som hadde det i sitt sortiment...og til en meget bra pris :thumbup:

Endret av pellefant
Lenke til kommentar

Først må jeg si at jeg skjønner godt de som er frustrert over komplett, når det går så lang tid før de sender ut varer.

Skal bare legge til at jeg i dag bestilte noe fra komplett, med Bedriftspakke Ekspress - over natten. Gikk 3 timer før pakken ble sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...