Gå til innhold

vidamo sms reklamer


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen som får sms meldinger fra dem?

 

Jeg vil stoppe dette men vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette.

 

Slik melding får jeg ofte:

 

GRATIS SMS: Vinn Playstation 3, 10 PSP, Shrek games og kinobilletter med STARGAME og shrek 3! Klikk her (gratis) http://wap.vidamo.no/stargame

 

 

Er rett å slett lei av disse reklamene de trekker sikkert også penger fra meg får disse meldingene.

 

Har noen peiling om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at siden meldingen begynner med "GRATIS SMS:" så koster det deg ikke en smule. Ser ut som du har deltatt på Stargame, der et av valgene er om du ønsker tilsendt informasjon fra stargame.

 

Gå inn på www.stargame.no så finner du nok informasjon om hvordan du stopper tjenesten.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg regner med at siden meldingen begynner med "GRATIS SMS:" så koster det deg ikke en smule. Ser ut som du har deltatt på Stargame, der et av valgene er om du ønsker tilsendt informasjon fra stargame.

 

Gå inn på www.stargame.no så finner du nok informasjon om hvordan du stopper tjenesten.

9336712[/snapback]

 

på stargame.no er det ingenting annet enn quiz, eneste du kan er å delta.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg regner med at siden meldingen begynner med "GRATIS SMS:" så koster det deg ikke en smule. Ser ut som du har deltatt på Stargame, der et av valgene er om du ønsker tilsendt informasjon fra stargame.

 

Gå inn på www.stargame.no så finner du nok informasjon om hvordan du stopper tjenesten.

9336712[/snapback]

 

på stargame.no er det ingenting annet enn quiz, eneste du kan er å delta.

9337225[/snapback]

Sist jeg deltok i stargame måtte jeg oppgi telefonnummer.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg regner med at siden meldingen begynner med "GRATIS SMS:" så koster det deg ikke en smule. Ser ut som du har deltatt på Stargame, der et av valgene er om du ønsker tilsendt informasjon fra stargame.

 

Gå inn på www.stargame.no så finner du nok informasjon om hvordan du stopper tjenesten.

9336712[/snapback]

 

på stargame.no er det ingenting annet enn quiz, eneste du kan er å delta.

9337225[/snapback]

Sist jeg deltok i stargame måtte jeg oppgi telefonnummer.

9338784[/snapback]

 

Jeg har aldi deltatt på stargame får bare reklamer av dem, de sender melding uten nummer så på motaker så står det STARGAME.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...