bo00 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som vet om en bra omregner? Nokia sin er jo bare drit :/ Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som vet om en bra omregner? Nokia sin er jo bare drit :/ 9336539[/snapback] Syns den fungerer bra jeg. Bortsett fra på valuta. Til det bruker jeg det fantastiske gratis programmet WorldMate, som uansett anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 du vet ikke om en annen som er go på valuta? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei dijum! Om du har ein av opera Mini versjonene installert på din Nokia 73 (eller ein annan mobil for den saks skyld..) kan du skrive inn denne urlen: http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16 og kommer du til Valutakalkulatoren til forbruker.no . Håper dette kan være til hjelp. Urlen fungerer dårlig i den innebygde nettlesern som er i Sony Ericcson k800i og sikkert ein del andre Sony Ericcson k800i..Om Nokia greier urlen veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå