Nightflyer Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er nå blitt lei av skranglingen å duringen fra mitt gamle kabinett og vannkjølingssystem (bigwater) så har tenkt og kjøpe nytt kabinett, pumpe, radiator og vanntank. Kabinett radiator vanntank pumpe lurer på om dette oppsettet fungerer har tenkt og bruke kjøleblokkene fra det gamle settet midlertidig. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Den pumpen ville jeg ikke kjøpt. For dyr i forhold til ytelse. Kjøp heller en Swiftech Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Stemmer i med baronKanon om at den pumpa koster mer enn den smaker. En Swiftech MCP 655 eller en Laing DDC-1 (hvis du ikke er redd for å handle utenlands) er å foretrekke. Og Koolance...? Har ingen personlig erfaring med de, men jeg har hørt en del om middels ytelse rundt omkring fra folk som påberoper seg å ha peil på sånt... Lenke til kommentar
Nightflyer Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Takk for svar, har leitet fram et annet oppsett pumpe cpu blokk gpu blokk vga minne vann tank er usikker på radiator om hvilken som er brukbar og hvilken som kan passe i kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå