€uropa Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 kom på noe jeg gjorde i 8. klasse. En kompis og jeg hadde vært på fylla dagen før med vodka. Resten av vodkaen la vi i sekken og tenkte ikke noe mer over.. Noen dager senere dro trinnet på tur til et kolsåstoppen. Deretter bestemte vi oss for å drikke resten. Ble ikke tatt (Y) Watch out, we got a badass over here. 5 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja ass. Husker jeg drakk meg driiiita på en rusbrus her. Ble bare heeelt borte og ble heeelt vill. Fy flate azz. Mæd gæærn når jeg var mindre azz. 1 Lenke til kommentar
Aapnopp Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 «Kastet brennende fyrstikk på medelev» Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Glemme gymtøy, ikke gjøre engelsk og franskleksa. Vet jeg er helt vill Lenke til kommentar
karsy Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Måtte til rektor engang for å ha solgt et stykk snus til en medelev for 40 kroner. hun var ikke særlig blid, og ba meg gi tilbake pengene. dette var i sjette klasse. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg måtte til rektor i førsteklasse for å ha protestert mot læreren mot å fargelegge druer på et ark lilla, som det stod at jeg skulle gjøre. Jeg ville fargelegge dem grønne. 3 Lenke til kommentar
joakim hinna Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 hei eg fikk ein anmerkning der det sto gått fortidleg til jobb ha ha ha hei eg fikk ein anmerkning der det sto gått fortidleg til jobb ha ha ha Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 "Mobbe tysklæreren ang grammatikk" Har tysklærer fra tyskland som ikke er så flink i norsk, rettet alle grammatikk feilene hennes, i form av og skrive det i boka mi og gi det til henne etterpå. Fikk mye credzzz av klassekameratene, men hun ble ikke blid. Dog så lærte hun seg en/ei/et regelen da Badass til de grader. 5 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Fikk anmerkning for uro i timen på mandag. Det som er litt spesielt var at jeg var i Tyrkia på mandag.. 4 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fikk anmerkning for uro i timen på mandag. Det som er litt spesielt var at jeg var i Tyrkia på mandag.. Imponerende nivå av urolighet om du klarte å forstyrre timen helt fra tyrkia. 7 Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 en gang så sugde jeg en klassekamerat på et klasserom i gymtimen, trodde det var ingen der men læreren skulle hente noen papir. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 en gang så sugde jeg en klassekamerat på et klasserom i gymtimen, trodde det var ingen der men læreren skulle hente noen papir. Epic troll fail is epic troll fail Lenke til kommentar
Populært innlegg Kasp0me Skrevet 13. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2013 Kjøpte en fjertemaskin på nille, tok den med på skola og gjemte den i en lysbildefremviser. Trykka på den hver gang læreren gikk forbi trykka jeg på knappen. Læreren ensa det ikke i starten, men etter 10-ende gang så spurte hu på gebrokken dansk (dansk dame);" noget feil med denne lysmaskin??". hele klassa lo seg brent ihjel. Tenkte jeg skulle være snill og vise fram fisemaskina mi og hu ble med en gang sint... Så da fikk jeg annmerking og beslaglegging av apparatet! Så hu putta den i veska si.. Etter timen var omme så sto vi på gangen. Den danske lærerinnen sto og prata med noen andre kollegaer, så dro jeg frem fjernkontrollen og spamma knappene i vildens sky. Fyyy f, å vi lo! Dette var i 7-ende klasse. 15 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 På barneskolen fikk jeg "melding med hjem" for å ha løpt inn i jentegarderoben etter gymmen. Jeg var bare nyskjerrig. Vi hadde ikke internett på den tiden. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Så du noe da? Har du sagt A må du si B! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 La prompebomber i ventilasjonsanlegget siste skoledagen før sommeren. Må si det luktet ganske så heftig inne på skolen den dagen... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Åpna pcen min i mattetimen idag siden jeg ikke hatt brukt pcen min siden kvelden før åpnet nettsiden til lokalavisen her i området seg. Læreren skulle sjekke leksene mine og så det. Deretter klikka hun i vinkel, og jeg fikk anmerkning for ikke skolerelatert nettside i timen. Kanskje ikke så jævlig kul... Men nå som jeg først har skrevet den, er jeg den eneste som syns dette er dypt urettferdig? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Tviler faktisk på at jeg noen gang har fått anmerkning.. Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Den "gummislangen" var en lilla dildo. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå