Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

VG 2 såå veldig voksne :p

Og enda barnslige blir dere neste år!

Kilde: russ 2012 som bestemte seg for å kle seg ut i banan kostyme gjennom historietimen og synge "peanutbutterjellytime" før og etter undervisning...

(Ingen anmerkning tho)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk anmerkning for å steke meg en grandiosa i heimkunnskapsrommet under et friminutt. Koste meg også med is og skolebrød som vi fant i fryseren. Dette var i 7. klasse

Fikk også i 9. annmerkning for å velte rektors bokhylle. Vi hadde klasserom vegg til vegg med rektor, og vi pleide å hoppe alt vi kunne inn i veggen slik at bokhylla veltet. Like morsomt hver gang.

Haha, drit bra, fortsett?

Lenke til kommentar

Det var ikke så langt ut i første klasse dette skjedde:

Jeg og en kompis hadde lekt ute, så når friminuttet var over ble vi igjen ute, vi fikk selvfølgelig melding med hjem om dette, men pyromanistisk som jeg var, brant jeg liksågodt meldinga i ovnen.

Mamma og læreren snakket om orden og oppførsel og det der på foreldresamtaler, da var jeg pent nødt til og innrømme det.

PS: Dette var første klasse på barneskola.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var ikke så langt ut i første klasse dette skjedde:

Jeg og en kompis hadde lekt ute, så når friminuttet var over ble vi igjen ute, vi fikk selvfølgelig melding med hjem om dette, men pyromanistisk som jeg var, brant jeg liksågodt meldinga i ovnen.

Mamma og læreren snakket om orden og oppførsel og det der på foreldresamtaler, da var jeg pent nødt til og innrømme det.

PS: Dette var første klasse på barneskola.

Ikke så farlig når du går i 1. :D Menmen, det var sikkert gøy å være lengre ute :D

Lenke til kommentar

Poenget var vel at jeg brant opp meldinga, mamma sjekka jo meldingsboka nå og da, men den var jo ikke å finne.

Kom faktisk over den boka her om dagen, og jeg måtte virkelig brette boka godt opp for og se at det var revet ut ett ark der, så jeg var nøye med og skjule sporene mine i alle fall:P

Lenke til kommentar

Skulle hevne meg på en fyr som kasta snøball på meg. Han sprang inn i klasserommet sitt og eg fulgte etter for å få hevn. I det eg kaster snøballen så dukker selvfølgelig læreren hans opp i døråpninga og jeg treffer han i magen:P Læreren klikker og begynner å skrike til meg. Prøver å unnslippe merknaden med humor når jeg sier: Bør ikke gi meg merknad, vet hvor du bor:P Endte opp med 2 merknader og en kraftig skyllebøtte fra læreren og kontaktlæreren min:P

Endret av korehoret
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...