Ilcapo93 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Fordi det ble gjort på skolen? Skulka du en time for å gjøre det? Var det skolen sin materiale? Ble gjort i friminuttet, hadde med egen 1x100m rull med plastfolie Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Da ser jeg ikke hva skolen har med det å gjøre, med mindre det står i skolereglementet at du ikke har lov å rulle inn bilen til en kompis i plastfolie. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 En venn av meg fikk annmerkning pga Googles tendens til å gjette hva du vil søke etter, så isteden for å søke etter Rihanna ble det "Rihanna nakenbilder" akkurat idet læreren gikk forbi. Dette ble da gjort i en musikktime der vi skulle skrive om en artist. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Idag hadde vi en time hvor vi var på datarommet, og jeg og en kompis ble ferdig litt fort, så vi får lov til å sitte og gjøre det vi vil på pcen. Han setter på denne videoen med headset og ser på den. Han fikk ikke anmerkningen for å se på videoen i seg selv, men det som skjedde i videoen http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4wXIJYAr4GU#t=161s Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Riiiight Tenkte sånn jeg å, men jeg så hva som skjedde... Med mindre han ninja'd 10 tastetrykk inn mens jeg blunka. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvor gammel er du? Slutt å oppføre deg som en veslevoksen drittunge. Sinna? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) hehe jeg er ganske stolt... mtp på hvor mye dritt jeg har gjort edit: jeg glemte å fjerne navnet mitt, bildet kommer straks Endret 4. mars 2012 av Gurre 2 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 En i klassen min kalte engelsklærenrn "Ruth putt kinaputt" Hun er generelt sur VG 2 såå veldig voksne 6 Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 VG 2 såå veldig voksne Og enda barnslige blir dere neste år! Kilde: russ 2012 som bestemte seg for å kle seg ut i banan kostyme gjennom historietimen og synge "peanutbutterjellytime" før og etter undervisning... (Ingen anmerkning tho) 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Anmerkning for å kaste kake i klasserommet 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skrujernet Skrevet 3. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2012 Fikk anmerkning for å steke meg en grandiosa i heimkunnskapsrommet under et friminutt. Koste meg også med is og skolebrød som vi fant i fryseren. Dette var i 7. klasse Fikk også i 9. annmerkning for å velte rektors bokhylle. Vi hadde klasserom vegg til vegg med rektor, og vi pleide å hoppe alt vi kunne inn i veggen slik at bokhylla veltet. Like morsomt hver gang. 15 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fikk anmerkning for å steke meg en grandiosa i heimkunnskapsrommet under et friminutt. Koste meg også med is og skolebrød som vi fant i fryseren. Dette var i 7. klasse Fikk også i 9. annmerkning for å velte rektors bokhylle. Vi hadde klasserom vegg til vegg med rektor, og vi pleide å hoppe alt vi kunne inn i veggen slik at bokhylla veltet. Like morsomt hver gang. Haha, drit bra, fortsett? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det var ikke så langt ut i første klasse dette skjedde: Jeg og en kompis hadde lekt ute, så når friminuttet var over ble vi igjen ute, vi fikk selvfølgelig melding med hjem om dette, men pyromanistisk som jeg var, brant jeg liksågodt meldinga i ovnen. Mamma og læreren snakket om orden og oppførsel og det der på foreldresamtaler, da var jeg pent nødt til og innrømme det. PS: Dette var første klasse på barneskola. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det var ikke så langt ut i første klasse dette skjedde: Jeg og en kompis hadde lekt ute, så når friminuttet var over ble vi igjen ute, vi fikk selvfølgelig melding med hjem om dette, men pyromanistisk som jeg var, brant jeg liksågodt meldinga i ovnen. Mamma og læreren snakket om orden og oppførsel og det der på foreldresamtaler, da var jeg pent nødt til og innrømme det. PS: Dette var første klasse på barneskola. Ikke så farlig når du går i 1. Menmen, det var sikkert gøy å være lengre ute Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Poenget var vel at jeg brant opp meldinga, mamma sjekka jo meldingsboka nå og da, men den var jo ikke å finne. Kom faktisk over den boka her om dagen, og jeg måtte virkelig brette boka godt opp for og se at det var revet ut ett ark der, så jeg var nøye med og skjule sporene mine i alle fall:P Lenke til kommentar
Populært innlegg Lovegame Skrevet 19. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2012 Ikke helt anmerking, men stod utfor en skole jeg aldri har vært elev på, på parkeringsplassen (VGS). Satt i bilen og ventet på noen venner som straks var ferdige. Hadde snusen godt plantet i overleppa. Plutselig kommer en vaktmester og sier at det er ulovlig for elever å snuse, og at jeg kom til å bli sendt hjem. Jeg flirte. 14 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Skulle hevne meg på en fyr som kasta snøball på meg. Han sprang inn i klasserommet sitt og eg fulgte etter for å få hevn. I det eg kaster snøballen så dukker selvfølgelig læreren hans opp i døråpninga og jeg treffer han i magen:P Læreren klikker og begynner å skrike til meg. Prøver å unnslippe merknaden med humor når jeg sier: Bør ikke gi meg merknad, vet hvor du bor:P Endte opp med 2 merknader og en kraftig skyllebøtte fra læreren og kontaktlæreren min:P Endret 19. juni 2012 av korehoret 3 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Fikk anmerkning, ugyldig fravær, og ble nedsatt i adferd for å stikke av til Sverige på dagen vi skulle vaske fløya vår (bor på internat) Syns de overreagerte litt vel da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå