xaco Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tre i samme time: ikke ha linjal, Banne til læreren fordi jeg klikket for den forrige og den tredje for å kaste en stol inn i veggen begrunnet sinthet... Jeg har kommet til rektor for å kaste melk på skolen... ohh så tøff du er... 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tre i samme time: ikke ha linjal, Banne til læreren fordi jeg klikket for den forrige og den tredje for å kaste en stol inn i veggen begrunnet sinthet... Jeg har kommet til rektor for å kaste melk på skolen... Du får en anmerkning av meg fordi du er deg 4 Lenke til kommentar
Olamais Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Min helt klar kuleste er: Kaster leke-pupp mot lærer som underviser. Deretter kaster penn. To bom!! til dere som lurer, ja jeg bomma to ganger, og ja ho liker og gni det inn. 2 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Men pytt, havna i senga med ho senere, uansett internett er en grei plass for skrøner huh? Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 annmerkning for og løfte opp ræva på vaktmesterns mopedbil, og flytte de n rundt 180 grader. tror de ringte hjem også, ble et helvettes liv vi flytta på varebilen hans vi, fy som han kjefta. parkert forann noen andres biler( de sto på umerka handikapp plasser) vi btok alle man og dytta i fronten, og seilte 2 meter bakover, her snakker vi stor varebil. han sa han skulle gi oss ale anmerkninger, og at vi skulle gi navna på eiere av biler, vi nekta, han sto der i to min før han ikke gadd mere. Nå står det notis om handikapp plassene på skolens infoskjermer Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dytta opp en lærers bil (liten Citroen) på en bakketopp over parkeringsplassen. Ble tur til rektor da gitt Men det var moro når vi gjorde det, og rektor lo litt han også 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Gikk inn i feil klasse og deltok som normalt i timen, skjønte ingenting da han ble bedt om å forlate timen.. Denne var egentlig litt morsom, fordi læreren ikke tenkte over at jeg ikke tilhørte den klassen, satt der sikkert i en halvtime. Deltok mer enn vanlig og prøvde å svare så filosofisk og klokt som mulig. Bare for å ha sagt det er ikke dette noe jeg kunne ha gjort nå, ble gjort som umoden 8klassing. Haha, denne minner meg om en hendelse i begynnelsen av skoleåret i fjor. Vi hadde et stort fellesmøte for vg3 klassene, sånn hvor alle klassene er samlet og får generell informasjon om skoleåret, valgfag osv. Vi var vel godt oppe i 130-150 elever der til sammen. Ca 15-20 minutter ut i møtet rekker en ung kar opp hånden. Så spør han "Vent..eh, er ikke dette møte for vg2 klassene?" hele, og da mener jeg HELE salen bryter ut i høy latter, læreren får til slutt ropt ut "Nei du har nok gått feil" og stakkaren blir nødt til å gå den lange veien til døra (Han hadde så klart plassert seg helt innerst i auditoriet) mens folk skrattler, til slutt bryter salen ut i applaus og han blir hyllet ut dørene. Hahaha er jo litt komisk, men må ha vært utrolig kleint. For en start på skoleåret. Tror jeg bare hadde dratt hjem og lagt meg under dyna og blitt der for evig tid. 1 Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hehe, sjekket nettopp Skolearena, fikk tydeligvis anmerkning for å ha pakket inn bilen til en kompis i plastfolie Skjønner ikke hvordan de fant det ut... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvorfor får du anmerkning for det? Skolen har da ingenting med det å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Fikk anmerkning på Fredag. Glemte å levere norsk-stilen i tide. Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Fikk en for lenge siden på ungdomsskolen av at jeg sa grattis med ny bukse til læreren. Ble ikke særlig populært, selv om det var ment hyggelig, haha 2 Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvorfor får du anmerkning for det? Skolen har da ingenting med det å gjøre? Fordi det ble gjort på skolen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Hvorfor får du anmerkning for det? Skolen har da ingenting med det å gjøre? Fordi det ble gjort på skolen? Skulka du en time for å gjøre det? Var det skolen sin materiale? Endret 28. februar 2012 av Sk!ppy Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Fikk anmerkning på Fredag. Glemte å levere norsk-stilen i tide. WOW, den var virkelig kul! 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det var ironi da, tøffen. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det var ironi da, tøffen. WOW, det var morsomt. eller ikke... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvor gammel er du? Slutt å oppføre deg som en veslevoksen drittunge. 8 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Er enig, Zarac Var det til meg? Er 22 år. Endret 28. februar 2012 av want2havebody 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nei, det var til han fjortisen som er så nedlatende. 7 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Okey Hehe, begynte å lure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå