Lovegame Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Når vi er inne på det med å komme for sent til time, da jeg gikk førsteåret hadde vi klasserom i tredje etasje i et gammelt bygg. Trappehelvett for å komme seg opp, men nok om det. Skulle ha engelsk førstetime, gikk opp rett etter engelsklæreren, dvs 6-7 trappetrinn bak. Da han tok i døra var jeg øverst i trappa. Han slengte den igjen rett før jeg fikk tak i den (høflig kar), så jeg åpnet døra igjen og gikk inn. Fikk annmerkning for forsent til time. Lenge leve dritlærere. (Dette var ganske nøyaktig da timen startet) 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Da jeg gikk på vg1 gjorde en i klassen min nesten det samme. Han kom for en gangs skyld til riktig tid samtidig som naturfaglæreren vår. Han holdt døra åpen og lot henne gå inn først, så gikk han inn og fikk anmerkning for å komme for sent. 9 Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 annmerkning for og løfte opp ræva på vaktmesterns mopedbil, og flytte de n rundt 180 grader. tror de ringte hjem også, ble et helvettes liv Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 det skal stå be på slutten der. 2 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nytt semester null anmerkninger Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Yeah Var close med å få en allerede i dag, trodde jeg fikk, men ikke kommet noe på fronter. Wihi :new_woot: Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Fikk anmerking for å nesten ikke gjøre noe.. Latterlig :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Mattelæreren min gir meg masse anmerkninger. Samtlgie er kamuflert med "Bråker" eller "Har ikke nødvendig materiell.". Den ene er "Har ikke nødvendig materiell, kastet ut av timen". Jeg hadde nødvendig materiell, men han kastet ut han jeg lånte nødvendig materiell av og ba han ta med seg tingene sine. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Dere som får så sykt mange anmerkninger, går dere på ungdomsskole eller vgs.? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ungdomskolen 9. klasse Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Fikk en anmerkning for å diskutere og å snakke nedsettende om lærerens intense kjærlighetsliv.. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 På ungdomsskolen var det noen som klarte å få over 40 anmerkninger på et halvår. Nå som jeg går på videregående er det så å si ingen som får anmerkninger. Lærerne forstår at det ikke hjelper å gi 16-19-åringer anmerkninger, men legger heller til rette for at elevene skal ta eget ansvar og kunne lære på sin måte. Jeg er glad jeg er ferdig med grunnskolen, for å si det sånn. Jeg ville aldri gjenopplevd det. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nytt semester null anmerkninger Nei må må du skjerpe deg! 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Helt til siste halvåret i 10ende kan man gjøre hva man vil uten at det tells Unntak: Du vil ha god i o&o. Skal søke privatskole (dem kan kikke på første termin's karakter også.) Endret 30. januar 2012 av want2havebody Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg synes det er latterlig med alle anmerkningene dere får og har fått. Vi gjorde ganske mye faenskap på vgs, men fikk egentlig veldig få anmerkninger. Anmerkningene vi fikk gikk på glemte bøker og lekser, og når man kom veldig for sent til timen. 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Som sagt før, får man mye mindre anmerkninger på VGS i forhold til ungdommskole. Jeg husker jeg pleide å ligge rett under grensa til nedsatt på ungdommskolen (jeg planla det godt, må jeg si), mens på videregående får jeg kun et par i terminen for glemt lekse/forsentkomming og slike bagateller. Tror det er nokså vanlig. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Husker jeg engang, 4-5 kl eller noe, at jeg sa litt for høyt til en kompis at læreren som stod på andre siden av bordet, skulle hjelpe en elev, klarte å bøye seg litt for mye at jeg så rett hjem, at jeg sa hun hadde pene pupper. Hehe, tror det stod så mye som "upassende språkbruk", hehe. Men pytt, havna i senga med ho senere, uansett 2 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Men pytt, havna i senga med ho senere, uansett 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hanske Skrevet 1. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2012 Husker jeg engang, 4-5 kl eller noe, at jeg sa litt for høyt til en kompis at læreren som stod på andre siden av bordet, skulle hjelpe en elev, klarte å bøye seg litt for mye at jeg så rett hjem, at jeg sa hun hadde pene pupper. Hehe, tror det stod så mye som "upassende språkbruk", hehe. Men pytt, havna i senga med ho senere, uansett Tenker vi sier at du havna i senga med deg selv mens du fantaserte om henne. 24 Lenke til kommentar
mastergladiatus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tre i samme time: ikke ha linjal, Banne til læreren fordi jeg klikket for den forrige og den tredje for å kaste en stol inn i veggen begrunnet sinthet... Jeg har kommet til rektor for å kaste melk på skolen... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå