€uropa Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 de feteste anmerkingene er nok "slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse". og "sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen) og "detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen" dette er bare barneskolen Hvor gammel er du? 12? du er vel i 14 - 20 års alderen, de som er eldre/mer modne enn deg pleier ikke og dra dumme spørsmål som det ut av rumpa Er du så uintelligent at du mener at "14-20-årsalderen" er en repressentativ alder? En på 14 er et helt annet sted enn en 20-åring, både fysisk og mentalt. Guttungen er nok ikke eldre enn 15 selv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1404953 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Selv er jeg bare 16, men mentalt er jeg hvertfall kommet et stykke lenger enn han der... 3 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 "Markus sprengte en blomsterpotte ved hjelp et bål og en Axe deodorantspray, blomsterpotten var plassert ved et vindu og vinduet har tatt skader, men det ble ikke ødelagt." 4 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg fikk anmerkning for jeg skremte en jente så hu mista maten i bakken Jeg sa "BØØØ!!" så skvatt henne også mista henne maten i bakken 1 Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 "Markus sprengte en blomsterpotte ved hjelp et bål og en Axe deodorantspray, blomsterpotten var plassert ved et vindu og vinduet har tatt skader, men det ble ikke ødelagt." husker det! 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 jeg synes de er ganske fete... jeg gikk ut av barneskolen for 4 år siden. Hvem av dem var morsomme, kule, eller "fete"? jeg synes de er ganske morsomme, det samme synes alle de andre jeg kjenner. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sk!ppy Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 Da har du, og de du kjenner dårlig humor. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg jaakervik Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 de feteste anmerkingene er nok "slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse". og "sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen) og "detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen" dette er bare barneskolen Vold, homohets, hærverk og detonering av bomber innendørs er ikke særlig kult, det er flaut, lavmål. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Special P Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 Når jeg stumper over innlegg fra min tidlige periode på diskusjon.no blir jeg av og til litt flau over hva jeg mente. Men dette er jo i en annen liga. Lurer på hva han syns om seg selv som unge, når han en gang leser dette om 10-20 år. Tipper han har lyst å grave seg ned. 12 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) jeg synes de er ganske fete... jeg gikk ut av barneskolen for 4 år siden. Så du går på vg1 nå? Og så lurer du på hvordan du kan slippe unna skolen? Videregående er helt frivillig. Du kan droppe ut når du vil. I tillegg kritiserer du meg for å være 14 - 20 år gammel? Ja vel. Endret 3. januar 2012 av Zarac 4 Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 I dag fikk jeg, samt resten av klassen anmerkningen "For seint". Vil ikke akkurat si at denne var kul, heller mer idiotisk. Er det i det hele tatt lov å gi elever anmerkning for å ha kommet 30 sekunder, til 1 minutt for sent til timen? Alle i klassen satt ute i gangen, og la ikke merke til at læreren hadde gått inn i klasserommet. Jaja, skal i alle fall ta meg en alvorsprat med tullingen som ga meg anmerkningen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 I dag fikk jeg, samt resten av klassen anmerkningen "For seint". Vil ikke akkurat si at denne var kul, heller mer idiotisk. Er det i det hele tatt lov å gi elever anmerkning for å ha kommet 30 sekunder, til 1 minutt for sent til timen? Alle i klassen satt ute i gangen, og la ikke merke til at læreren hadde gått inn i klasserommet. Jaja, skal i alle fall ta meg en alvorsprat med tullingen som ga meg anmerkningen. Går vi i samme klasse???? Akkurat det som skjedde med oss idag... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Er mange år siden dette, men det eneste jeg husker er vel at jeg kalte KRL-læreren for en: "F*tte,H*re,Innp*lte løstøs" Ikke ett stolt øyeblikk, men hun fortjente hvert ord :0) Edit: Leif måtte elimineres. Endret 4. januar 2012 av Lolliken Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 de feteste anmerkingene er nok "slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse". og "sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen) og "detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen" dette er bare barneskolen Hvor gammel er du? 12? du er vel i 14 - 20 års alderen, de som er eldre/mer modne enn deg pleier ikke og dra dumme spørsmål som det ut av rumpa Er du så uintelligent at du mener at "14-20-årsalderen" er en repressentativ alder? En på 14 er et helt annet sted enn en 20-åring, både fysisk og mentalt. fysisk ja, men psykisk er de helt like. kan også hende jeg har møtt de verste drittsekkene men, dette er min erfaring. Lenke til kommentar
Populært innlegg Konkulf Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 de feteste anmerkingene er nok "slengte pult i benet på lærer, slo han i magen og kalte han "jævla homse". og "sparket ned søppel bøtter fra veggen".(var sånne festa med gips skruer i veggen) og "detonerte hjemmelagde bomber, kinaputter og fyrverkeri i timen" dette er bare barneskolen Hvor gammel er du? 12? du er vel i 14 - 20 års alderen, de som er eldre/mer modne enn deg pleier ikke og dra dumme spørsmål som det ut av rumpa Er du så uintelligent at du mener at "14-20-årsalderen" er en repressentativ alder? En på 14 er et helt annet sted enn en 20-åring, både fysisk og mentalt. fysisk ja, men psykisk er de helt like. kan også hende jeg har møtt de verste drittsekkene men, dette er min erfaring. Å herre... 18 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) jeg synes de er ganske fete... jeg gikk ut av barneskolen for 4 år siden. Så du går på vg1 nå? Og så lurer du på hvordan du kan slippe unna skolen? Videregående er helt frivillig. Du kan droppe ut når du vil. I tillegg kritiserer du meg for å være 14 - 20 år gammel? Ja vel. jeg går ikke på vg1 jeg har ikke kritisert deg. dere som tar av som en rakett. Endret 5. januar 2012 av krikkert Redigert ut unødvendig quoting 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 jeg synes de er ganske fete... jeg gikk ut av barneskolen for 4 år siden. Så du går på vg1 nå? Og så lurer du på hvordan du kan slippe unna skolen? Videregående er helt frivillig. Du kan droppe ut når du vil. I tillegg kritiserer du meg for å være 14 - 20 år gammel? Ja vel. jeg går ikke på vg1 jeg har ikke kritisert deg. dere som tar av som en rakett. Hvor gammel er du da? Hvilket trinn går du på? Du har vært unnvikende til å svare hele tiden. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tråden er ryddet for diverse off-topic, trolling, og personangrep. Hvis noen savner et innlegg falt det antageligvis i en av disse tre kategoriene. Reaksjoner på moderering tas per PM, eller som klage til innholdsansvarlig. Hvordan du gjør sistnevnte kan du lese om i retningslinjene, link til venstre. PM-funksjonen antas kjent. 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 En kamerat fikk dette for 10 min siden: "Lek med spikepistol. Spikere havnet i det lydissolerte taket, og vaktmester måtte klatre opp med stige for å hente dem." Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 jeg synes de er ganske fete... jeg gikk ut av barneskolen for 4 år siden. jeg går ikke på vg1 Hvis du gikk ut av barneskolen for fire år siden. Etter barneskolen går man tre år på ungdomsskolen. Etter det begynner man som oftest på VGS. Så lenge du ikke har tatt deg et friår eller gått et år om igjen burde du gå på VG1. En ganske logisk konklusjon med andre ord. Hvis du mente at du gikk at av ungdomsskolen får fire år siden, ikke skoleår altså, men måten vi nummererer år på, går du i 10. klasse nå 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå