€uropa Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 So hardcore? Du kan vel omtrent si det til alle innlegg her i tråden. Men så er det jo faktisk mitt som er MOST HARDCORE Misunnlig eller? Jobbe mye = penger = haters! 13-åringer drar ikke til polen! Det var når jeg var 15;) Du var i Polen nå i høst, altså. 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 når jeg VAR 15 år 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Min er: Hacket skolens nettverk og endret på karakterar. Ikke for å være kjip mot deg, men går du på Gol? Isåfall var du nok ikke med på hackinga, og du endret heller ingen ting. (Det som virkelig skjedde var vel at en medelev fjernet fravær for deg. Bare lite fan av folk som skal skryte på seg mer enn hva realiteten er ) Endret 29. november 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Min er: Hacket skolens nettverk og endret på karakterar. Ikke for å være kjip mot deg, men går du på Gol? Isåfall var du nok ikke med på hackinga, og du endret heller ingen ting. (Det som virkelig skjedde var vel at en medelev fjernet fravær for deg. Bare lite fan av folk som skal skryte på seg mer enn hva realiteten er ) Nei, var ikke jeg som hacket, men var den anmerkningen jeg fikk for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Slettet. Endret 15. oktober 2013 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, vart nedsatt og hele pakka, men ikke noe mere enn det heldigvis. Og en dag utvist! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Slettet. Endret 15. oktober 2013 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Haha, her er det en morsom en: DE ER IKKE MINE. Endret 30. november 2011 av Noreply 2 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Unnskyld meg, men hvordan trakasserer man en lærer seksuelt? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Simpelt. Enkelte lærere anser hardcore flørting som seksuel trakassering. Paralellklassen min fikk en lærer til å slutte av den grunnen. (Eller, byttet klasse.) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 1. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hadde juleverksted på skolen i dag, hvor vi skulle bygge og lodde sammen et juletre med lysdioder og lignende. Vi fikk så delt ut klementiner, hvor det var konkurranse om å få det lengst sammenhengende skallet. Prøvde flere ganger, men fikk aldri et sammenhengende skall. Bare i små biter. Tok så to klementiner til, hvor jeg fikk to lange skall, men jeg så fort at mitt ikke var det lengste. Ettersom jeg hadde loddesettet klart, så loddet jeg skallene sammen. Fikk så et "sammenhengende" skall på nesten 60 cm. Gikk opp til læreren for å gi mitt bidrag. Når jeg kom hjem, gikk jeg tilfeldigvis inn på It's Learning, hvor jeg hadde fått meldingen: "Bidro i skrelle-konkurranse. Hadde loddet sammet to skall. Dette er unødvendig bruk av loddetinn, samt juks. Diskvalifisert fra konkurranse, selv om ideen var brilliant". Endret 1. desember 2011 av Vertical^ 17 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hadde juleverksted på skolen i dag, hvor vi skulle bygge og lodde sammen et juletre med lysdioder og lignende. Vi fikk så delt ut klementiner, hvor det var konkurranse om å få det lengst sammenhengende skallet. Prøvde flere ganger, men fikk aldri et sammenhengende skall. Bare i små biter. Tok så to klementiner til, hvor jeg fikk to lange skall, men jeg så fort at mitt ikke var det lengste. Ettersom jeg hadde loddesettet klart, så loddet jeg skallene sammen. Fikk så et "sammenhengende" skall på nesten 60 cm. Gikk opp til læreren for å gi mitt bidrag. Når jeg kom hjem, gikk jeg tilfeldigvis inn på It's Learning, hvor jeg hadde fått meldingen: "Bidro i skrelle-konkurranse. Hadde loddet sammet to skall. Dette er unødvendig bruk av loddetinn, samt juks. Diskvalifisert fra konkurranse, selv om ideen var brilliant". Du burde fått en positiv for den da Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kilde: Facebook, norges kuleste anmerkninger Hehe, denne var god 8 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Unnskyld meg, men hvordan trakasserer man en lærer seksuelt? Samme som å si hun har store pupper, samme som jeg sa til en politikvinne da ho skulle arrestere meg og fikk seksuell trakkasering av en offentlig tjenestemann 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Moderatormelding Rettskriving 3 innlegg er fjernet. Forumets retningslinjer fastslår at man skal avstå fra å kritisere andres skrivefeil i tråden. 1 Lenke til kommentar
Xxraptorthund3rxx Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har fått en anmerkning for å kaste snøball i hodet på en lærer. Det morsomme var at jeg bare skulle tøffe meg litt for noen kompiser og bomme. Men med min sjette sans ble det nok headshot. En annen gangske bra anmerkning: En kompis satt inne i et skap med pcen(vet ikke hvorfor han satt i skapet)og gjorde en oppgave. Jeg stod klar med rompa og en annen medelev sto klar med en lang stokk fra et ødelagt kart. Jeg smøg rumpa inn i sprekken til skapet og fyrte av den slappeste og sureste fisen i klassens historie. Deretter klappet den andre medeleven skapet igjen og støttet stokken mot skapet, og andre enden mot veggen. Følgene ble en elev med sterk klaustrofobi samt brekninger av den gode fislukta . 8 Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har fått en anmerkning for å kaste snøball i hodet på en lærer. Det morsomme var at jeg bare skulle tøffe meg litt for noen kompiser og bomme. Men med min sjette sans ble det nok headshot. En annen gangske bra anmerkning: En kompis satt inne i et skap med pcen(vet ikke hvorfor han satt i skapet)og gjorde en oppgave. Jeg stod klar med rompa og en annen medelev sto klar med en lang stokk fra et ødelagt kart. Jeg smøg rumpa inn i sprekken til skapet og fyrte av den slappeste og sureste fisen i klassens historie. Deretter klappet den andre medeleven skapet igjen og støttet stokken mot skapet, og andre enden mot veggen. Følgene ble en elev med sterk klaustrofobi samt brekninger av den gode fislukta . Glad jeg ikke er kompis med eg 7 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Kilde: Norges morsomste anmerkninger Endret 7. desember 2011 av Noreply 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vennen min fikk noe i denne duren "Brekker kost i 2 etterfulgt av å slå medelev med delene av kosten". Det morsomme var at vi nettopp hadde fått ny kost pga noen hadde klart å rote bort den gamle Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 En av de beste jeg har fått var vell noe slikt som dette: ''Hadde med seg ark istedenfor PC å skrive på, sa at PC var på rep.'' Anmerkning, really? PC'en var inne på ikt kontoret på rep, så jeg skreiv jo selvsagt på ark! (Dette var i norsktimen og vi skulle gjøre oppgaver som ikke krevde pc.) 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå