Macklemore Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 jeg synes ikke anmerkning er OK, når HUN slenger rundt seg med hennes papirer på MIN pult... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Jeg tror ikke jeg har noen "kule" anmerkninger men en episode jeg husker jeg var veldig stolt av var da jeg i tiendeklasse fyrte av fyrverkeri i gangen, to sekunder senere grep læreren min armen min og dro meg med på rektors kontor, ba meg om og sette meg ned. (her hadde jeg en relativt stor klump i halsen) For så og si "HVEM GJORDE DET" så lettet som jeg aldri hadde vært svarte jeg sint "koffer dro du mæ inn hit, antar du bare automatisk at Æ har nåkka me ALLT sånt som skjer eller?? æ kom jo nettopp inn fra kantina!!" Synes fortsatt det er litt rart at ingen fikk anmerkning da de eneste i gangen på det tidspunktet var jeg og 3-4 kompiser. jeg synes ikke anmerkning er OK, når HUN slenger rundt seg med hennes papirer på MIN pult... Såså, verste som kan skje er vel skuffede foreldre Endret 21. juli 2011 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 filma jenter i dusjen ..... hehe. er ikke sikker på om jeg fikk anmerkning, men kom til rektor 6 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 filma jenter i dusjen ..... hehe. er ikke sikker på om jeg fikk anmerkning, men kom til rektor Må jenter gjøre sånt?, er det ikke bare og invitere på sleep-over? 6 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 har ikke gjort så veldig mye galt egentlig. på ungdomskolen fikk jeg noen dumme anmerkninger for å se ut av vinduet og spinne kroner på pulten. Men har noen litt verre Som de fleste som har vært i puberteten og kom før de andre i det og dermed var ganske mye større og sterkere enn de fleste i klassen og i tillegg med litt temperament, så er det ikke vanskelig å se at det blir noe ugang Lekesloss med gutta i klassen, han ene dytta meg, så dytta jeg tilbake. Dessverre så var han mye mindre enn meg og føyk rett i veggen og slo hodet sitt. Han ble mad og klinte til meg. Jeg fyra opp selv og klinte til han i trynet løfta han opp og kasta han i skapet og slo hull i det ved siden av hodet hans og sa "det der gjør du faen ikke igjen!". Anmerkning på meg Kompis dreiv å poka meg i ryggen med passer mens læreren snakka, og hu hatet lyder mens hun snakket. Men alle vet jo at en passer i ryggen gjør drit vondt. Holdt ut et par ganger, men ble jo fly forbanna på han. Og så gjorde han det igjen og jeg skreik "AU, men for faen i helvete da!". Læreren ble drit sint, på meg.. og jeg prøvde å forklare meg, men hun ville ikke høre på meg, selvom jeg var rolig når jeg forklarte. Da klikka jeg og skreik i trynet på a "din forpulte grisefitte, brenn i helvete!" og knakk pulten i to med et slag og gikk ut og spilte basket for å roe meg ned. Så var det noen rolige år, med bare et par slosskamper. Blir ofte sånn når man ikke tar imot dritt fra noen og står på sitt og de andre blir voldelige. Var ikke bråkmaker, men ikke redd for å ta igjen. I 10ende klasse så bestemte jeg og 3 kompiser oss for å gjøre litt bøll etter skolen, når det ble mørkt. Ikke store greiene, men ringebølle bare. Dum uskyldig morro. Dette eskalerte til at vi ringtebølla hos en lærer ingen av likte. Men med fyrverkeri ved døra. Sprengte også postkassa hennes (uten post i da). Kasta egg på huset hennes og julekaker av alt Kjøpte også noen bokser med gull og snøspray, sånn man bruker på vinduer i jula. spraya på garasjen hennes. Så dro vi på skolen og gjorde det samme der. Dagen etterpå på skolen ble alle busta og henta av politiet. Endte i konfliktrådet og vi måtte jobbe på skolen de 3 første sommerferiedagene. Men vi var unge og dumme og ga litt faen. Vi gjorde det vi skulle. De 2 første dagene flyttet vi et bibliotek. Men vi kastet alle diskettene med låneregisterene på, på biler som kjørte forbi. En av de bilene var en lærer selvfølgelig.. han lot oss gå heldigvis. Den siste dagen skulle vi flytte nye pulter fra 4 etg. i gymsalen til et annet bygg. Vi kasta alle pultene ut av vinduet og bærte dem derfra istedet. Fikk også brev hjem for å dusje naken i jentedusjen mens jentene skulle bruke de På videregående hadde jeg ingen anmerkninger bortsett fra glemt lekser og prøver og sånt. 6 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 filma jenter i dusjen ..... hehe. er ikke sikker på om jeg fikk anmerkning, men kom til rektor Må jenter gjøre sånt?, er det ikke bare og invitere på sleep-over? Er ikke så veldig god venn med dem eheheheheh 5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 *snip* Ja, det må jeg si var noen kule anmerkninger du! Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 *snip* Ja, det må jeg si var noen kule anmerkninger du! Ja, de var badass! 1 Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) *masse tekst* Trodde ikke det var mulig å være så barnslig og umoden, selv på barneskolen. Ingen av disse anmerkningene var særlig kule, heller meget, meget teite. Han du kasta i skapet kunne jo brekt både det ene og det andre. Kaste ting på biler som kjører forbi er jo farlig. En venn av meg banka opp en 15-åring (bekjent av meg) som kasta en snøball med liten stein på bilen hans, han stokk jo og holdt på å kjøre i fjellveggen. Denne gutten kasta aldri snøballer på biler igjen da han forstod alvoret, men som 15-åring burde han jo skjønt det! Har du ADHD? Endret 24. juli 2011 av Mislykket 4 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 *masse tekst* Trodde ikke det var mulig å være så barnslig og umoden, selv på barneskolen. Ingen av disse anmerkningene var særlig kule, heller meget, meget teite. Han du kasta i skapet kunne jo brekt både det ene og det andre. Kaste ting på biler som kjører forbi er jo farlig. En venn av meg banka opp en 15-åring (bekjent av meg) som kasta en snøball med liten stein på bilen hans, han stokk jo og holdt på å kjøre i fjellveggen. Denne gutten kasta aldri snøballer på biler igjen da han forstod alvoret, men som 15-åring burde han jo skjønt det! Har du ADHD? Han kompisen din, som tydeligvis er over 18 pga bil lappen. Han skal være glad jeg ikke bevitnet at en så usympatisk og feig person banket en 15 åring. Hallo? skjønner at han ikke vil ha snøball med en stein på bilen, og støtter på ingen måte snøballkastingen. Men å banke han, nei da skulle han kompisen din fått seg en omgang med meg å. Det hadde vært noe annet om han hadde bare "fillerista" han litt. Og en ting til, hvordan viste han at det var en stein i snøballen? Fant han mirakuløst ut hvor snøballen landet og fant en stein inne i snøballen? Sorry offtopic. 2 Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) *masse tekst* Trodde ikke det var mulig å være så barnslig og umoden, selv på barneskolen. Ingen av disse anmerkningene var særlig kule, heller meget, meget teite. Han du kasta i skapet kunne jo brekt både det ene og det andre. Kaste ting på biler som kjører forbi er jo farlig. En venn av meg banka opp en 15-åring (bekjent av meg) som kasta en snøball med liten stein på bilen hans, han stokk jo og holdt på å kjøre i fjellveggen. Denne gutten kasta aldri snøballer på biler igjen da han forstod alvoret, men som 15-åring burde han jo skjønt det! Har du ADHD? Han kompisen din, som tydeligvis er over 18 pga bil lappen. Han skal være glad jeg ikke bevitnet at en så usympatisk og feig person banket en 15 åring. Hallo? skjønner at han ikke vil ha snøball med en stein på bilen, og støtter på ingen måte snøballkastingen. Men å banke han, nei da skulle han kompisen din fått seg en omgang med meg å. Det hadde vært noe annet om han hadde bare "fillerista" han litt. Og en ting til, hvordan viste han at det var en stein i snøballen? Fant han mirakuløst ut hvor snøballen landet og fant en stein inne i snøballen? Sorry offtopic. Jeg satt i bilen da det skjedde, snøballen traff ruta så forsvant jo snøen og steinen lagde et lite hakk. Jeg støtter heller ikke det vennen min gjorde (han var 22 år da), men jeg forstår det. Vennen min er alt annet enn feig og usympatisk (skjønner ikke hva siste har med denne saken å gjøre). Snøballkastingen i dette tilfellet kunne ha ført til en stygg bilulykke, en lykke at alt gikk bra. 15-åringen fikk en reprimande av foreldrene sine og vennen min ble ikke anmeldt. Jeg hadde skjønt om foreldrene hadde reagert med anmeldse av vennen min, men de var så sjokkert over det sønnen gjorde, egentlig merkelig at de ikke ville anmelde han. Det er en lang historie, og blir veldig offtopic. Endret 24. juli 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Så jævlig kule dere er da som kommenterer hvor "teite og barnslige" andres anmerkninger er. Vær så snill å gi dere, det har ingen hensikt og gjør dere ikke noe kulere. 8 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 har ikke gjort så veldig mye galt Har du ikke det? Dette er de dummeste anmerkningene jeg har hørt om i hele mitt liv? Jeg spør som en annen, har du ADHD? Uansett, dette er så lite kult som undrbuksene til bestemora di. Så jævlig kule dere er da som kommenterer hvor "teite og barnslige" andres anmerkninger er. Vær så snill å gi dere, det har ingen hensikt og gjør dere ikke noe kulere. Slike innlegg skriker mangel på modenhet og refleksjon. 2 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) har ikke gjort så veldig mye galt Har du ikke det? Dette er de dummeste anmerkningene jeg har hørt om i hele mitt liv? Jeg spør som en annen, har du ADHD? Uansett, dette er så lite kult som undrbuksene til bestemora di. Så jævlig kule dere er da som kommenterer hvor "teite og barnslige" andres anmerkninger er. Vær så snill å gi dere, det har ingen hensikt og gjør dere ikke noe kulere. Slike innlegg skriker mangel på modenhet og refleksjon. Og det gjør ikke det å nedverdige andre? Endret 24. juli 2011 av UsedToBeSane 8 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det var ikke å nedverdige. Det var leit at du tolket det slik. Jeg markerte bare min avstand fra din påstand. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Uansett hva man legger ut her blir man krittisert. Enten er det så svakt at "det er helt vanlig, ingenting å skryte over", eller så er det altfor drøyt, og noe folk burde skamme seg over istedenfor å skryte. 3 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Uansett hva man legger ut her blir man krittisert. Enten er det så svakt at "det er helt vanlig, ingenting å skryte over", eller så er det altfor drøyt, og noe folk burde skamme seg over istedenfor å skryte. Nei. Mange her er jævlig morsomme Men størsteparten av anmerkningane her er enten dritkjedelige, eller ikkje morsomme eller kule i det heile tatt. Det er en forskjell på at det er kult/morsomt, og på at det berre er ei gjennomført dårlig, farleg eller ekkel handling. Eksempel: Type IKKJE morsomt og ekkel: Han som skreiv om å onanere og komme i ei kake på kjøkkenet og dele med andre elever. Type morsom, men samtidig litt ekkel: Han som skreiv om å ete hestepålegg på skiva, og synge/skrike om det til den største hestejenta i klassa. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kom på en nå som en venn gjorde før sommeren. Kan ikke sitere anmerkningen, men forteller hva han fikk anm for. Han surret ett slags plagg (skjerf-aktig) rundt ansiktet og stod på lærerens kateter og danset med en kost i hånden Det var rett etter gym, så det var bare meg og noen andre gutter i klasserommet, men lærern ble ikke glad da hun kom inn, og de andre elevene fikk seg en liten latter 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Uansett hva man legger ut her blir man krittisert. Enten er det så svakt at "det er helt vanlig, ingenting å skryte over", eller så er det altfor drøyt, og noe folk burde skamme seg over istedenfor å skryte. Nei. Mange her er jævlig morsomme Men størsteparten av anmerkningane her er enten dritkjedelige, eller ikkje morsomme eller kule i det heile tatt. Det er en forskjell på at det er kult/morsomt, og på at det berre er ei gjennomført dårlig, farleg eller ekkel handling. Eksempel: Type IKKJE morsomt og ekkel: Han som skreiv om å onanere og komme i ei kake på kjøkkenet og dele med andre elever. Type morsom, men samtidig litt ekkel: Han som skreiv om å ete hestepålegg på skiva, og synge/skrike om det til den største hestejenta i klassa. Såklart, alle har jo samme type humor. 1 Lenke til kommentar
Minnie_ Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg husker at jeg fikk anmerkning da jeg gikk på ungdomsskolen fordi jeg påpekte at læreren hadde smekken åpen og litt av trusa eller boxeren hans stakk ut. Jeg har også fått anmerkning en gang jeg ikke hadde gjort leksene og skyldte på at lillesøsteren min hadde gulpet på dem. Lillesøstra mi var 10 år på det tidspunktet og det visste læreren min. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå