Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen

Arve Systad

Anbefalte innlegg

ble i vg2 bortvist for en dag med 2 andre elever fordi noen hadde svidd-merket inn "CB=EID" på en pult (ganske lite)

d som er litt morsomt er at JEG er CB, ser ikke hvorfor jeg fikk skylda for dette :(

uansett, etterhvert som d ble gjort en "big deal" ut av dette, så ble d gjort klart at "bortvisningen" ikke skulle gi fravær, eller ha noen som helst effekt på orden/atferd karakteren, altså vi 3 fikk en fridag

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen dager siden skulle jeg og ca. 7 andre opp på skolekjøkkenet og rydde, endte med at alle satte seg oppå kjøkkenbenken med skoa på og prata :p

Så kommer læreren inn... *teller alle som er der* "Det blir 1-2-3-4-5-6-7-8 anmerkninger..."

Endret av BURGERKONGEN
Lenke til kommentar

Lagde "katapult" med en blyant og viskelær. Jeg satt da på forrerste rad, og læreren sto og skrev på tavla rett forran meg. (Dette la jeg ikke merke til).

Så slo jeg til enden på blyanten, den fløy, og den traff læreren i nakken. Selvfølgelig med blyantspissen.

Anmerkningen: "Kristian skyter blyanter på lærere ved hjelp av et viskelær".

Og nei, det var ingen grunn til hvorfor jeg satt på forrerste rad :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Mitt spørsmål er heller hvorfor...

Lang historie kort: vi hadde rydda på skolekjøkkenet, elevene fikk beholde det som hadde gått ut på dato. En fyr tok en pakke med ris og delte ut til veldig mange i klassen. Jeg var ikke den eneste som kasta :innocent:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lang historie kort: vi hadde rydda på skolekjøkkenet, elevene fikk beholde det som hadde gått ut på dato. En fyr tok en pakke med ris og delte ut til veldig mange i klassen. Jeg var ikke den eneste som kasta :innocent:

Håper dere måtte rydde oppe selv. :hmm:

Lenke til kommentar

Håper dere måtte rydde oppe selv. :hmm:

Ja, vi måtte bli igjen og koste, men det tok bare 2 min, med tanke på at det var veldig mange som kostet :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Må ikke glemme at de fleste anmerkninger oppstår pga barnslig oppførsel eller idiotiske handlinger. Vil si de aller fleste her er i en av de gruppene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...