Gnurk! Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ble i vg2 bortvist for en dag med 2 andre elever fordi noen hadde svidd-merket inn "CB=EID" på en pult (ganske lite) d som er litt morsomt er at JEG er CB, ser ikke hvorfor jeg fikk skylda for dette uansett, etterhvert som d ble gjort en "big deal" ut av dette, så ble d gjort klart at "bortvisningen" ikke skulle gi fravær, eller ha noen som helst effekt på orden/atferd karakteren, altså vi 3 fikk en fridag 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Thewiz Skrevet 7. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2011 Fikk anmerkning for å "se ut av vinduet". Læreren var så lei av at jeg bare satt å så ut av vinduet hele timen. På skolearena sto det: 1 Anmerkning Merknad: Så ut av vinduet. 18 Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) For noen dager siden skulle jeg og ca. 7 andre opp på skolekjøkkenet og rydde, endte med at alle satte seg oppå kjøkkenbenken med skoa på og prata Så kommer læreren inn... *teller alle som er der* "Det blir 1-2-3-4-5-6-7-8 anmerkninger..." Endret 9. juni 2011 av BURGERKONGEN Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ble nesten tatt med til rektor for å kaste ett par riskorn på en hjelpelærer Lenke til kommentar
Populært innlegg iChristian Skrevet 9. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2011 Mitt spørsmål er heller hvorfor... 10 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg kastet et viskelær i kunstlæreren vår sin te en gang... Var ikke med vilje da (koppen sto bak prosjektoren), og hun strebet i tillegg veldig for at vi skulle like henne, så det ble ingen anmerkning. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ikke så mye her i gården egentlig.. fikk merkndadene mine i går. De to som så rarest ut var "Kaste *** ut vinduet" og "Lek med alt for gammel melk" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Lagde "katapult" med en blyant og viskelær. Jeg satt da på forrerste rad, og læreren sto og skrev på tavla rett forran meg. (Dette la jeg ikke merke til). Så slo jeg til enden på blyanten, den fløy, og den traff læreren i nakken. Selvfølgelig med blyantspissen. Anmerkningen: "Kristian skyter blyanter på lærere ved hjelp av et viskelær". Og nei, det var ingen grunn til hvorfor jeg satt på forrerste rad Endret 9. juni 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mitt spørsmål er heller hvorfor... Lang historie kort: vi hadde rydda på skolekjøkkenet, elevene fikk beholde det som hadde gått ut på dato. En fyr tok en pakke med ris og delte ut til veldig mange i klassen. Jeg var ikke den eneste som kasta 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det gjør det ikke mindre teit å kaste det... 6 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mitt spørsmål er heller hvorfor... Lang historie kort: vi hadde rydda på skolekjøkkenet, elevene fikk beholde det som hadde gått ut på dato. En fyr tok en pakke med ris og delte ut til veldig mange i klassen. Jeg var ikke den eneste som kasta Håper dere måtte rydde oppe selv. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Mitt spørsmål er heller hvorfor... Lang historie kort: vi hadde rydda på skolekjøkkenet, elevene fikk beholde det som hadde gått ut på dato. En fyr tok en pakke med ris og delte ut til veldig mange i klassen. Jeg var ikke den eneste som kasta Håper dere måtte rydde oppe selv. Ja, vi måtte bli igjen og koste, men det tok bare 2 min, med tanke på at det var veldig mange som kostet 1 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Litt barnslig likevel da. Ser ikke på det som noen kul anmerkning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Må ikke glemme at de fleste anmerkninger oppstår pga barnslig oppførsel eller idiotiske handlinger. Vil si de aller fleste her er i en av de gruppene. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Må ikke glemme at de fleste anmerkninger oppstår pga barnslig oppførsel eller idiotiske handlinger. Vil si de aller fleste her er i en av de gruppene. Kommer vel alt an på. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg fikk anmerkning og nedsatt for og se på karakterkort til en jente -.- 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg fikk anmerkning og nedsatt for og se på karakterkort til en jente -.- Noe som strengt tatt er veldig personlig. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Og strengt talt ikke kult i det minste :-) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Den lå på MIN pult... jeg skulle se hva det var :S og så tar hun arket raskt og løper ut på gangen å gråter -.- 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Den lå på MIN pult... jeg skulle se hva det var :S og så tar hun arket raskt og løper ut på gangen å gråter -.- Anmerkning er ok, men nedsatt bare pga det? Hadde ikke jeg godtatt, ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå