Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kun fått en anmerkning i mitt liv, på barneskolen. Vi skulle lære bokstaver(tegne ting ut av de, f.eks en stor K tegnet vi et mennesket av) leksen denne dagen var å tegne noe ut av en A. jeg syntes dette var kjedelig og ville seff ut og sparke fotball, så slang på en ring over A'en så det ble en Å.

 

Fikk melding med hjem den dagen!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

* Skremme nye åttendeklassinger ved å hoppe med hoppestokk opp og ned gjentatte ganger, når de går forbi i grupper.

 

Fikk den i starten av skoleåret :(

 

En annen kamerat fikk ifjor en litt spesiell en. Han reiste seg opp, utenfor et vindu, og hadde litt baggy bukse.

 

* Strippet forran åttendeklasseelever, flere snudde seg i avsky.

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Fikk anmerkning for å si dette til læreren:

"Kan du lukke igjen vinduet? Jeg fryser som faen."

 

Fikk anmerkning med en utropstegn bak.

 

Og dette var fordi læreren luftet på vinteren når det var minusgrader ute og jeg satt til og med med en "polarjakke".

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det var jo ganske kaldt da.

Unødvendig å banne allikvel...

 

Faen kan nesten ikke regnes som banning lengere i det norske samfunn. Er tross alt veldig, veldig vanelig å si. Fanden er ikke så mye brukt kan man si.

 

Kanskje du ikke er enig, men trur nesten et stort flertall bruker 'faen' dagligdags

 

 

På fredag fikk en i klassen anmerkning pga kommentering av at nødutgangen svinger feil vei (vinduet går innover, det skal gå utover i følge brannforskriftene ved skolen). Han nevnte det en gang.

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Faen kan nesten ikke regnes som banning lengere i det norske samfunn.

Jo.

 

Kanskje du ikke er enig, men trur nesten et stort flertall bruker 'faen' dagligdags

Har ikke noe med enighet å gjøre, men det blir ikke mindre banning av at alle bruker det hele tiden.

 

På fredag fikk en i klassen anmerkning pga kommentering av at nødutgangen svinger feil vei (vinduet går innover, det skal gå utover i følge brannforskriftene ved skolen). Han nevnte det en gang.

 

Ikke lov å gi anmerkning uten gyldig grunnlag. Det er ikke gyldig grunnlag.

Klag.

 

Anmerkning for å synge "I just had sex" :whistle:

Den var nok heller for å lyve...

 

Evt. for dårlig musikksmak..

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg slo bokstavelig talt til en lærer med spade.

 

Det var en kald vinterdag, og jeg bestemte meg for å dønke en i klassen. Jeg lassa snø på spaden og løpte inn i skolebygget. Hun gjømte seg bak en dør, og jeg sto på andre siden. Uansett, så kom det en lærer ut den døren. Jeg tenkte ikke stort, og slå til med snøen og spade.

 

Brillene hennes knuste, hun mistet digitalkameraet sitt i bakken og jeg fikk en vel fortjent anmerkning :!:

Lenke til kommentar

Faen kan nesten ikke regnes som banning lengere i det norske samfunn.

Jo.

 

Kanskje du ikke er enig, men trur nesten et stort flertall bruker 'faen' dagligdags

Har ikke noe med enighet å gjøre, men det blir ikke mindre banning av at alle bruker det hele tiden.

 

På fredag fikk en i klassen anmerkning pga kommentering av at nødutgangen svinger feil vei (vinduet går innover, det skal gå utover i følge brannforskriftene ved skolen). Han nevnte det en gang.

 

Ikke lov å gi anmerkning uten gyldig grunnlag. Det er ikke gyldig grunnlag.

Klag.

 

 

Faen er et kraftuttrykk og tolkes forskjellig. "Faen, så fint vær!" kontra "Faen så stygg du er!" ser jeg stor forskjell på (hvis man glemmer tonefall, ironi og fleip). om du mener at Faen er banning, skal jeg ikke nekte deg. Mormor mener jo at fanden er banning. Men jeg trur ikke det tar lang tid før Faen står i ordbøker. Jeg sammenligner faen med AAH!. "Faen, så digg". "Aah, det var digg".

 

Ikke lov å gi anmerkning uten gyldig grunnlag. Det er ikke gyldig grunnlag.

Klag.

jeg tok det litt ut av kontekst. For han hadde 'teaset' til seg en anmerkning uansett den timen.

 

 

 

for å holde meg ontopic kommen en story fra barneskolen.

Gjemme seg for lærere -tiden

Jeg og en kompis sneik oss inn i en gymsal. Og ble jo på en måte merket. Så vi rømte under en scene. Helt innerst, bak hundrevis av plaststoler og i mørket, halvmeter-meter høyt og i stor hastighet bakder, løp vi for å komme til en slags 'safespot' vi visste om. Med ryggen og "taket" klistret mothverandre i fullfart, dukker det opp en skru som er ca 1cm lang. Skraper opp tskjorta og ryggen. Endte med 27 sting og one big lesson learned

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...