Populært innlegg Goldshoten Skrevet 13. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2011 Vi hadde snøballkrig mot 8. og 9. klasse på fotballbanen, også kom lærere og rektor for å skille oss. Det var to fra 8. på vårt lag (de to verste bøllene og forøvrig). Så da rektor sto og ga sin moralpreken til de eldste (fordi de burde selvfølgelig visst bedre), så jeg mitt snitt til å skulle kaste en omtenkelig lagd snøball bare for å erte. Endte med at den traff rektor midt i nakken istedet. Husker han kom stormende mot der jeg sto, for så å rive med seg han ene bølla fra 8. 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg The_Tom Skrevet 13. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2011 Anmerkning for å ha tent på fyrverkeri midt i timen. Var faktisk ikke meningen, men den 'unnskyldning' hadde jeg desverre brukt for mange ganger før. Ikke annmerkning, men fikk melding hjem i 6 eller 7 klasse. grunnen var at jeg tok på rumpene til jenter 14 Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Så på facebook at det var en i klassen min som en dag fikk anmerkning for å ha forstyrret med å begynne å pakke tingene sine 5 min. før timen sluttet. Selv har jeg bare vanlige anmerkninger. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ikke annmerkning, men fikk melding hjem i 6 eller 7 klasse. grunnen var at jeg tok på rumpene til jenter Må være noe av det flaueste å gi foreldrene melding om! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Må være noe av det flaueste å gi foreldrene melding om! Langt ifra. 2 Lenke til kommentar
hursay Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 kjenner en som holdt igjen døre til klasse rommet(han trodde at det var noen andre) men så kommer lærern inn og sier "hvorfor faen i svarte helvete gjorde du der for?" med ekstrem pubertal stemme! tror han fikk anmerkning. 1 Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 kjenner en som holdt igjen døre til klasse rommet(han trodde at det var noen andre) men så kommer lærern inn og sier "hvorfor faen i svarte helvete gjorde du der for?" med ekstrem pubertal stemme! tror han fikk anmerkning. Hva? Hvem gjorde hva? 5 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Antagelig læreren som sa det med en ekstremt pubertal stemme.. Lenke til kommentar
Hors3 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Melding med hjem, for å ikke dusje i gymmen vel... Hadde seff glemt håndkle. Så jeg gikk ut, med det samme gym læreren kom å jaget meg inn igjen. Så de andre sa ifra om at jeg ikke hadde dusjet. Så måtte jeg bruke en svett t-skjorte til å tørke meg med. Meldinga sto det: "Dusjet ikke etter gymmen" ! Noe slikt Synes no de andre burde gi meg en advarsel Endret 10. mai 2011 av Hors3 Lenke til kommentar
Hors3 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har en til: Kastet ut av klasserommet for å ikke ville bli med i KRL timen HA! Lo godt da, ja Men men, de som valgte meg. Fikk jo seff anmerkning Lenke til kommentar
Hors3 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vet ikke om jeg fikk anmerkning for dette men det ble skrevet ned. Lød slik: Meget merkelig oppførsel i friminutt hvor hun snurret på stol. Jaeh, når ble det ulovlig å snurre rundt på en stol ? Samme skjedde med meg. Fikk ikke anmerknning, men kjeft... Fuck'ass! Får ikke lov til noe på skolen jeg går på Lenke til kommentar
Hors3 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kom på flere, nok så morsomme: -Forsinke læreren med 30 min -Komme 50 min forsent -Kastet ut -Få latteranfall for å se på noe, på PC'en Kommer ikke på flere Lenke til kommentar
Hors3 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Prøv tran i julekakene! Det gjorde gruppa mi! Hahahaha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Quadruppel post er ikke ille. Kan ikke komme på noen fler da? Dette var jo mega-interessante greier. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 10. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2011 EN GANG PÅ BARNESKOLEN SÅ BLE JEG KASTET UT AV DATAROMMET FORDI JEG LO SÅ MYE FORDI HAN SOM SATT VED SIDEN AV MEG GJORDE NOE MORSOMT 12 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Jeg og en venn drav og bana og snakke dritt til hverandre og læren reagerte ikke, så skifta vi mening for og teste ho så sa vi "AP" er noe dritt da klika ho helt. Lo godt etterpå Endret 10. mai 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Karmany. Skrevet 10. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2011 En i klassen fikk anmerkning for å si til læreren att hu skulle vært på kjøkkenet! :!: 22 Lenke til kommentar
masb Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 "Eleven later som han har spasmer i klasserommet. Virker forstyrrende." Holdt på å dø da jeg fikk den. 5 Lenke til kommentar
Hors3 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Fikk venninna mi til å tro hun hadde gjort noe galt Fikk en saftig latter, mens hun trodde hun skulle til rektor & anmerkning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå