SHHHKSHHHK Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har aldri skrevet under noe som helst. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Javel? Har du skrevet under på noe som tilsier at de kan konfiskere slikt? Vi MÅ skrive under på det så JA. Man har ikke noe valg, hvis man ikke aksepterer skolereglementet sååå... ok jeg vet ikke hva som skjer. Neste år skal jeg nekte å skrive under og finne det ut. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vi må ikke skrive under noe på skolen vår, og dessuten er skolereglementet fra tidlig på 70-tallet en gang og nevner ingenting om konfiskering av noe som helst. Forresten, gjelder underskriften din om du er under 18 år? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 dessuten er skolereglementet fra tidlig på 70-tallet en gang og nevner ingenting om konfiskering av noe som helst. Forresten, gjelder underskriften din om du er under 18 år? 1) Skolereglementet er individuell for hver skole. F.eks "Du skal ikke røyke på skolens område" osv. Det er regler som skolestyret har satt opp. 2) Ja. Lenke til kommentar
sPn^ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fikk anmerkning i 7.Klasse for å synge i musikktimen. Var riktig nok utenom noe "fellessang" men gøy lell Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Fikk anmerkning i 7.Klasse for å synge i musikktimen. Var riktig nok utenom noe "fellessang" men gøy lell Minner meg om en kamerat av meg. Han fikk anmerkning hvor det stod at han " tullet under sangfremføring" i en musikktime, og måtte ha samtale med rektor om det. Litt morsomt var det at han faktisk bare ikke kan synge, og gjorde det beste han kunne og samtidig var dønn seriøs Endret 10. april 2011 av FredrikV. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Javel? Har du skrevet under på noe som tilsier at de kan konfiskere slikt? Vi MÅ skrive under på det så JA. Man har ikke noe valg, hvis man ikke aksepterer skolereglementet sååå... ok jeg vet ikke hva som skjer. Neste år skal jeg nekte å skrive under og finne det ut. går du 10. klasse i pakistan eller? det der hørtes drøyt ut spør du mæ da. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Får nok en saftig anmerkning idag hvis jeg ikke kommer meg på skolen! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Dette underskrift maset begynte dem å mase om da jeg skulle klage på anmerkninger osv, men saken er at jeg ikke har skrevet under. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har en til: Jeg og noen kamerater "hang" kosesauen til den spesielle jenta i klassen. Det hang en tråd ned fra lufteanlegget(den var til stade for å ta bort lokket foran slusen). Hun var ute fra klasserommet, og vi plasserte den sånn at den hang fra halsen og ned. Litt slemt, men det er jo 8. klasse Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Husker jeg fikk anmerkning en gang i 8. klasse for å spise hestepølse på brødskiva. Mange av jentene i klassen var helt hestegærne, så jeg tok det som pålegg med vilje og satt midt i klasserommet nommet "MMMMMMMMMh, hest smaker så sykt digg!" osv. Haha de klikka i vinkel 35 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det KAAAAN jeg også ha gjort Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Husker jeg og noen venner holdt på slik også, når du nevner det. Var vel rundt femte, sjette klasse det vel. Ho ene begynte å grine fordi vi smatta ho opp i trynet: "mmmm, hest er digg!" 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Husker jeg fikk anmerkning en gang i 8. klasse for å spise hestepølse på brødskiva. Mange av jentene i klassen var helt hestegærne, så jeg tok det som pålegg med vilje og satt midt i klasserommet nommet "MMMMMMMMMh, hest smaker så sykt digg!" osv. Haha de klikka i vinkel Hahaha fy faen det burde jeg og ha gjort. Husker en jente jeg gikk på barneskolen med begynte å grine fordi noen sa de skulle spise hesten hennes. 5 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg og en fra klassen gjemte en muggen brødskive i sekken til ei i klassen.. Jeg og samme venn faktisk har spilt en form for håndball med en kindersjokolade på et hotellrom når vi var på klassetur, ny måte å ramponere et hotellrom? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Jeg og to venner tullet litt med nerde-hestejenten i klassen. Hun var så prektig og hadde aldri fått anmerkning så vi bestemte oss for å endre litt på det. Historien starter i storefri. Det er prøve i timen etter storefri. Vi sneik oss inn ninja-style gjennom vinduet i friminuttet. Deretter gikk vår masterplan utviklet av Mchansern utpå at vi tok en mobil, satt på alarm til midt i prøven og gjemte den oppe i takplatene* rett over jenta. *Vi hadde takplater som var bare å ta ned og plassere ting i. Takplatene var løse. Hun fikk selvfølgelig anmerkning for dette, mens vi gikk fri. Vi satt jo langt unna og lo. 10 Lenke til kommentar
traktortruls2 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Husker jeg fikk anmerkning en gang i 8. klasse for å spise hestepølse på brødskiva. Mange av jentene i klassen var helt hestegærne, så jeg tok det som pålegg med vilje og satt midt i klasserommet nommet "MMMMMMMMMh, hest smaker så sykt digg!" osv. Haha de klikka i vinkel burde vel egentlig kalle tråden for "Teiteste anmerkning på skolen" haha 3 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sw_cbHxBTzg 3 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 For noen uker siden fikk vennen min annmerkning for å sitte på lenge på do i ett friminutt xD Vi har ennå ikke fått vite hvorfor han ikke fikk sitte så lenge Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er bare helt på trynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå