Populært innlegg Diskutant Skrevet 21. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. februar 2011 Går man ut fra at kastet ble utført med optimal teknikk og presisjon er det relativt kult. Du har ikke så god kontroll som du tror. Tyngde og størrelse på gjenstanden er også relevant. Nei. Du kan bli blind av en stein på 1cm3. Offeret kan også ha hatt på seg kontaktlinser, som gjør det nærmest ufarlig å få noe på øyet. Nei. 12 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Greit. Jeg tapte. Ikke kult. Fornøyd? 4 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg tror vi har hatt nok av moralvitere som besøker denne tråden fra tid til annen for å si at det ikke er kult å få anmerkninger, har vi ikke? Det er jo ikke akkurat som at personene som har fått anmerkning konkurrerer om å få den "kuleste" anmerkningen heller. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg tror vi har hatt nok av moralvitere som besøker denne tråden fra tid til annen for å si at det ikke er kult å få anmerkninger, har vi ikke? Det er jo ikke akkurat som at personene som har fått anmerkning konkurrerer om å få den "kuleste" anmerkningen heller. Eh, jo. 4 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Kun fordi det er hva du finner i førsteinnlegget? Jeg tror du narrer deg selv med en konseptuell misforståelse. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Poenget med tråden er å si den kuleste anmerkningen du har fått. Å være frekk med lærerene, mobbet andre, eller gjort andre unødvendige ting er teit. Å ligge med gymlæreren er litt morsomt. Det er ikke en tråd for å spy ut om alle anmerkningene du har fått. Den må være kul. Det er poenget med tråden. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. februar 2011 Poenget med tråden er å si den kuleste anmerkningen du har fått. Å være frekk med lærerene, mobbet andre, eller gjort andre unødvendige ting er teit. Å ligge med gymlæreren er litt morsomt. Det er ikke en tråd for å spy ut om alle anmerkningene du har fått. Den må være kul. Det er poenget med tråden. Dette irriterer meg så jævlig. Er det du som skal bestemme hva som er kult da? Kanskje alle skal sende PM til deg og få bekreftet at denne anmerkningen de har fått er kul nok til å postes her? Du vet hva som skjer når du driver slik moraljævelskap inne i tråden her? ingen kommer til å poste noe i frykt for å få pekefingeren opp i trynet. PS: I noen kulturer er det å ligge med gymlæreren verdig dødsstraff. Folk har forskjellig syn på hva som er kult og ikke kult. 35 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 <3 Mchansern <3 4 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Poenget med tråden er å si den kuleste anmerkningen du har fått. Å være frekk med lærerene, mobbet andre, eller gjort andre unødvendige ting er teit. Å ligge med gymlæreren er litt morsomt. Det er ikke en tråd for å spy ut om alle anmerkningene du har fått. Den må være kul. Det er poenget med tråden. Dette irriterer meg så jævlig. Er det du som skal bestemme hva som er kult da? Kanskje alle skal sende PM til deg og få bekreftet at denne anmerkningen de har fått er kul nok til å postes her? Du vet hva som skjer når du driver slik moraljævelskap inne i tråden her? ingen kommer til å poste noe i frykt for å få pekefingeren opp i trynet. PS: I noen kulturer er det å ligge med gymlæreren verdig dødsstraff. Folk har forskjellig syn på hva som er kult og ikke kult. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 La nå folk få legge ut anmerkningene sine hvis de føler for det da. Det de har gjort er fortsatt gjort, uansett hvor teit eller dumt det er. De fleste som poster her, skriver jo om anmerkninger de fikk for flere år tilbake 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Uansett hva dere sier, så er det kult å ligge med gymlæreren! (Så sant ho er deilig da ) 2 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Uansett hva dere sier, så er det kult å ligge med gymlæreren! (Så sant ho er deilig da ) (Hvis det er sant) skulle det vel heller stått. /quit Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Uansett hva dere sier, så er det kult å ligge med gymlæreren! (Så sant ho er deilig da ) (Hvis det er sant) skulle det vel heller stått. /quit Sant nok! haha Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg fikk 3 anmerkninger forige uke Disse anmerkningene fikk jeg: Være inne i friminuttet. (å gå på do) Ikke gå på do i friminuttet, men i timen. Komme for seint til timen. (for å gå på do med en gang det ringte inn..) Synes det er vanskelig å vite når jeg skal kunne gå på do.. 4 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Går man ut fra at kastet ble utført med optimal teknikk og presisjon er det relativt kult. Tyngde og størrelse på gjenstanden er også relevant. Offeret kan også ha hatt på seg kontaktlinser, som gjør det nærmest ufarlig å få noe på øyet. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, whhhhat!? Anmerkninger, hmm. Jeg fikk det for å stjele rundstykker en gang fra kantina, tror kanskje jeg har sagt det før. Også måtte jeg vaske skolen fordi jeg hadde stått å sett på at noen kastet egg. Grunnen til anmerkningen var at jeg kunne grepet inn og stoppet dem, Yeah right, jeg skal stoppe en gjeng på 10-20 stykker fra å kaste egg alene(Dette var på fritiden altså). Også det vanlige: Mobil bruk, ikke gjort lekser, runket i klasserommet, bråket i timen osv. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jaja, slapp av. Har verken eksperimentert eller lest noe om det, min erfaring går kun på lette trykk på øyet. Tar likevel litt selvkritikk, burde si seg selv... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg og noen i klassen fikk en for å kaste en annen i klassen ut glaset, og en for å grave samme fyr ned i snø neste friminutt! Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 En i paralellklassen satt og lata som han var indianer, han tok hånda foran munnen og illustrerte sånne bevengelser indianerne lager når de brøler. Anmerkningen sa seksuelle bevegelser... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg og noen i klassen fikk en for å kaste en annen i klassen ut glaset, og en for å grave samme fyr ned i snø neste friminutt! Kalles mobbing det! :O 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå