Sapientia Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Linken funker ikke. Jeg kommer ikke inn på nrk sine sider i det hele tatt nå, så lurer på om det kan være sidene deres? Linken funka i hvert fall da jeg la den ut. Er i hvert fall den samme nyheten her, var bare skrevet mer utførlig på nrk sine sider. http://www.hallingdolen.no/nyheiter/article187963.ece Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Min kuleste: "Tegnet og hang opp bilde av innspektøren med stor nese". Til dags dato har tilgode å se en større eller lengre nese 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ikke en anmerkning jeg har fått, men vil tro guttæ som gjorde det i det minste vil få en hver (+ status?) http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.7510935 Jeg har passordet på brukeren til læreren min, så jeg kan gå å endre karakterer og fjerne fravær når jeg vil, men kommer neppe til å det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 De som synes det er kult med anmerkning er dumdristige. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Blitt mye latter gjennom de 10 siste sidene for min del! Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hyrdestund med gymlærer ass. Og nei, var ikke gamle kjerringa på 50 år. Faktisk gymlærer studenten på 22 år jeg kjente fra før. Hu gamla som busta oss xD 2 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Spyla ned svømmelæreren med brannslange i 4. klasse var det vel. Ikke med vilje, men han fortjente det egentlig. Fikk vel en lapp med hjem i meldeboka, men det var verdt det. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hyrdestund med gymlærer ass. Og nei, var ikke gamle kjerringa på 50 år. Faktisk gymlærer studenten på 22 år jeg kjente fra før. Hu gamla som busta oss xD Vist dette er sant så er det respect. Jeg hadde en relativt deilig lærer på ungdomskolen i tidlig 20-årene, husker alle sammen plutselig trengte masse hjelp borte med pulten samt at alle prøvde å få hun til å skrive øverst på tavla slik at hun måtte strekke seg og strutte litt med baken Endret 19. februar 2011 av Absolut 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg brukte skolens kopimaskin til å lage flygeblader mot Israel og deres voldekt av palestina. Og så fikk jeg annmerkning for å si til min historielærer som angivelig har slektinger som overlevde Auchwitch at det var synd de ikke fikk tatt alle. var jo litt slem den siste ^^ 2 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg brukte skolens kopimaskin til å lage flygeblader mot Israel og deres voldekt av palestina. Og så fikk jeg annmerkning for å si til min historielærer som angivelig har slektinger som overlevde Auchwitch at det var synd de ikke fikk tatt alle. var jo litt slem den siste ^^ Den siste var rett og slett stygg. Kanskje du burde følge bedre med i historietimene slik at du faktisk forstår hva som skjedde der nede? 7 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Fikk en på videregående som jeg tror lød omtrent slik: "Hang medelevs boksershorts på Smartboarden" (Den prosjektoren som henger ut fra veggen). Husker en kamerat fikk en fordi han "dro ned medelevs bukse i gymtimen". Men det var ganske vanlig at vi gjorde det på hverandre, så vil tro det var en del av de anmerkningene : ) Gode minner.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg brukte skolens kopimaskin til å lage flygeblader mot Israel og deres voldekt av palestina. Og så fikk jeg annmerkning for å si til min historielærer som angivelig har slektinger som overlevde Auchwitch at det var synd de ikke fikk tatt alle. var jo litt slem den siste ^^ JA DET VAR HELT SYKT KULT FY FAEN AZZ 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg brukte skolens kopimaskin til å lage flygeblader mot Israel og deres voldekt av palestina. Og så fikk jeg annmerkning for å si til min historielærer som angivelig har slektinger som overlevde Auchwitch at det var synd de ikke fikk tatt alle. var jo litt slem den siste ^^ Tror du bør sette deg litt mer inn i situasjonen nedi der. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg brukte skolens kopimaskin til å lage flygeblader mot Israel og deres voldekt av palestina. Og så fikk jeg annmerkning for å si til min historielærer som angivelig har slektinger som overlevde Auchwitch at det var synd de ikke fikk tatt alle. var jo litt slem den siste ^^ Den siste var rett og slett stygg. Kanskje du burde følge bedre med i historietimene slik at du faktisk forstår hva som skjedde der nede? ಠ_ಠ 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bekjent: "Kaster gjenstand med full styrke gjennom klasserommet - helt uten forvarsel. Nære ved å treffe medelev i øyet. Sover ellers store deler av timen." Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Bekjent: "Kaster gjenstand med full styrke gjennom klasserommet. Nære ved å treffe medelev i øyet Det er farlig, og i hvertall ikke kult. Endret 21. februar 2011 av Diskutant 3 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Går man ut fra at kastet ble utført med optimal teknikk og presisjon er det relativt kult. Tyngde og størrelse på gjenstanden er også relevant. Offeret kan også ha hatt på seg kontaktlinser, som gjør det nærmest ufarlig å få noe på øyet. Men for all del, antagelig farlig, og ikke så kult. Samme fyren: "Kommer når økten nesten er slutt, svært underlig atferd. Veksler mellom å sove, banne høyt, vandre rundt, sparke i ting, kaste ting på medelever, bite på medelevers ting osv." Endret 21. februar 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Går man ut fra at kastet ble utført med optimal teknikk og presisjon er det relativt kult. Tyngde og størrelse på gjenstanden er også relevant. Offeret kan også ha hatt på seg kontaktlinser, som gjør det nærmest ufarlig å få noe på øyet. Men for all del, antagelig farlig, og ikke så kult. Samme fyren: "Kommer når økten nesten er slutt, svært underlig atferd. Veksler mellom å sove, banne høyt, vandre rundt, sparke i ting, kaste ting på medelever, bite på medelevers ting osv." Og lærern lar han være i timen ? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tydeligvis. Mine er ganske syke de også: Ikke levert innlevering naturfag Har ikke lastet opp leksen til torsdag 13.01. (til sammen 3 avsnitt om setting, characters og themes i Of Mice and Men) innen utvidet frist 17.01.11. Mobil i timen. fuckyeah.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå