Mr. Lurk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kastet en snøball over et tak og var en stor trussel for dem på en andre siden. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ms. Mango Skrevet 3. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg husker jeg fikk en litt morsom en da jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg og to-tre venner fikk anmerkning for å "rømme" fra skolens årlige "solidaritet-til-barn-som-har-det-verre-enn-oss"-aksjon. Vi hadde alle med oss en liten pengesum som vi ga, men det var også tradisjon å gå en liten tur på 30-40 minutter i skolens nærområde, som en mer symbolsk måte å vise solidaritet og støtte på. Den dag i dag synes jeg det er et flott tiltak, men fallgruven da jeg deltok var gjerne at vi ikke fikk noe særlig informasjon om hvorfor dette var viktig, eller spesifisert noe særlig hva vi støttet. Anyways, de fleste på skolen brukte turen som en sosial pratetur, og fjaset den vekk. På ruten gikk vi også forbi en kirke, og helt spontant fant jeg og vennene mine på å løpe bort og gjemme oss ved kaffe og kake-huset ved siden av kirken. Her stod vi bak noen kontainere og så på at baktroppen med lærere begynte å passere. Så kommer det en vaskedame/kirketjener ut hoveddøren og ser oss. "Hva gjør dere her?" "Øhm, gjemmer oss for lærerne." Hun smilte varmt, og vinket oss inn. "Dere kan bare komme inn og gjemme dere her." Var imidlertid en av de mer gretne lærerne som hadde sett oss og fant oss, så vi fikk anmerkning for "rømningsforsøket". Ikke av den mest sjokkerende sorten, men en artig historie jeg husker. 12 Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) På ungdomsskolen fikk jeg to anmerkninger.... for ikke å levere tilbake anmerkningsarkene Endret 4. februar 2011 av Amant Nena Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Haha, tror ikke jeg leverte inn noen av dem i tide Hvis jeg i det hele tatt fikk signatur på arket så glemte jeg bare å levere det inn. Badass Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Så langt på VG1 Studiespesialiserende: Ureglementert bruk av internett. Det var en fagdag i engelsk hvor vi hadde kun presentasjoner om musikk. Spennende liv. Lenke til kommentar
Kamelotjenta Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 "For engasjert deltagelse i debatt i timen." Etter en politisk debatt i samfunnsfagstimen på VG2 studiespes. Det var... mildt sagt interessant. Men herregud, debattens tema var hjertesaken min. 1 Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 "Ejakulert i medelevs peanutsmørboks." For å fortelle kort, så var handlingen et rykte en kompis og jeg spredte ettersom jeg og nevnte jente har et slikt grisete forhold til humor oss i mellom, og vi har til vane å tåle sånt. Men hva bedrer vel ikke krakilske, lite selvhøytidelige hyklerske venninner med selvtilliten hennes når de møter henne med veslevoksent medhold? Dette resulterte klart i møte med skolestyre samt utvisning. Tidligere det halvåret hang hun opp dødstrussel-plakater med ansiktet mitt på over hele skolen. Vel. Jeg angrer ingenting. For morsomt var det. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 "For engasjert deltagelse i debatt i timen." Etter en politisk debatt i samfunnsfagstimen på VG2 studiespes. Det var... mildt sagt interessant. Men herregud, debattens tema var hjertesaken min. Haha, det har et par i klassen min fått også. Jeg får alltid skryt for god og saklig argumentasjon. Dette irriterer mine medelever, som kommer med personangrep og usaklige argumenter. Har du gjort noe av det samme? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Fikk nesten anmerkning for "for detaljert forklaring" da jeg skulle forklare for resten av klassen hvordan livet var som soldat i andre verdenskrig. Fortalte bla. om de som måtte skrape bort kameratene side fra innsiden av utbrente tankser med tannbørster ol. 5 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Fikk 5 anmerkninger i en time en gang, Sov fire ganger og glemte utstyr Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) For å kastet sekken til en elev ut av vinduet. Endret 10. februar 2011 av KarmaZ 1 Lenke til kommentar
EtherealKitty Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg la en baguett og helte eplejuice på hovedkortet i en påskrudd gammel pc i klasserommet (Åpnet pcen, puttet det oppi og lukket igjen pcen) slik at klasserommet ble fylt med røyk og ingen orket være inne der resten av skoledagen. alle sladret på meg så jeg fikk anmerkning og måtte betale 200kr, men jeg slapp resten av skoledagen etter møte hos rektor. 2 Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Jobbet med matte i engelsktimen Endret 12. februar 2011 av Leif.ross 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-230551 Skrevet 14. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Pulte en av jentene i 9-klasse da gikk jeg i 8 Endret 14. februar 2011 av medlem-230551 21 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det fikk du anmerkning for? Hvordan fant lærerene det ut? Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-230551 Skrevet 14. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. februar 2011 tok meg på fersk gjærning på jentedassen! 10 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 tok meg på fersk gjærning på jentedassen! worth it! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Pulte en av jentene i 9-klasse da gikk jeg i 8 Det er da ikke ulovlig? Troll? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ikke en annmerkning jeg har fått, men denne tar vel kaka. Endret 16. februar 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
seblar Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ikke en annmerkning jeg har fått, men denne tar vel kaka. HHAAHHAHAHAH!! Skulle gjerne sett ansiktsutrykkene til de som spiste kaka når de fikk vite hva som var i den!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå