Datasmurfen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Pakker før timen er slutt 3 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Og angående skrivefeilen(e?), så er jeg bare et menneske. Edit: Skrivefeil Sorry, trodde du var mean-machine Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Pakker før timen er slutt Dere får jo anmerkninger for ingen ting! Jeg gjør det hele tiden, og lærerne bryr seg nesten ikke... Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bli jentenes helt med å sparke opp døra til tekstilrommet lenge før timen begynte 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pubé Skrevet 10. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2011 Læreren min syns ikke annmerkninger er den rette veien å gå 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet 11 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Læreren min syns ikke annmerkninger er den rette veien å gå mine også 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Men den andre læreren min gav meg en annmerkning for å ha glemt kladdeboka i matte Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tenkte å prøve ut dette Igjennom vgs har jeg hørt så VILT mange morsomme og rare anmerkninger, så hvorfor ikke dele her? Anmerkning for å "ha utgitt seg for å være en annen elev ovenfor vikaren". En kompis fikk tre anmerkninger for "utilbørlig oppførsel" da han slapp en fis i klasserommet En som fikk anmerkning fordi han sveiset fast pulten sin til døra mens læreren var borte. Noen fler? 3 Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kjenner en kar som fikk anmerking fordi han "oppfordret elev til og bryte reglemanget!" Da han sa at det ikke stod noe sted i reglemanget at man ikke kan ha lue på inne! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arnesen1 Skrevet 28. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg sovnet i timen en gang, da fikk jeg denne anmerkningen: "Sover i timen, verken svarer eller reagerer på tilsnakk" Litt vanskelig å reagere eller svare tilbake når jeg sover 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg <Andtho/> Skrevet 28. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg hadde en lei uvane med å tusje på pulten min, mitt i timen gikk jeg tom for pult og begynte å tusje på pulten til kameraten min som satt ved siden av, han svarte da med "faen da, drit i det a" forholdsvis høylytt. Noe som lærern hørte og sa "dette blir en anmerkning", noe som resulterer i at min kamerat bryter ut "faen da" nok en gang.. Og vips, to anmerkninger rett etter hverandrer pga banning i timen, vi hadde en hyper kristen lærer som ikke godtok noen form for "blasfemi" i timen. Endret 28. januar 2011 av <Andtho/> 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg sLR Skrevet 28. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2011 "En som fikk anmerkning fordi han sveiset fast pulten sin til døra mens læreren var borte." *giggle* 18 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg fikk anmerkning for å gå inn på siden og se om jeg hadde noen anmerkninger. 5 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Husker en utlending som gikk i klassen første året på videregående fikk anmerkning for å ha "Kalt læreren homofil". Samtalen var sånn ca sånn: Lærer "Du gjør jo ikkje nåkka i timan" Elev "Ka faan vet du om det din homo?" Kanskje ikke en morsom anmerkning, men hendelsen var utrolig komisk. Endret 3. februar 2011 av Neppe Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En venn av meg fikk disse: "Anmerkning for å drikke litago i timen" "Anmerkning for å gå med stilongs i timen" 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skrujernet Skrevet 3. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2011 ''Fylte medelevs vantette penal med leskedrikk'' 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg salvatore- Skrevet 3. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2011 Anmerkning for å ha lekt arkitekter og bygd en pyramide av samtlige pulter i klasserummet, samt kateteret som fikk en hederlig plass i bunnen av pyramiden. Resultat: Et fint skrytebilde foran mesterverket, samt en bot på 500,- 11 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Læreren og elev krangler. Elev to kommer "Kan du ikke se til å forstå hva han sier da, din dumme dri-", akkuratt når han begynner på t'en klarer han å holde kjeft, og får anmerkning. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Vi hadde noen bråkete "ut-leninger" på skolen i ungdoms tia, de skulle stjele 50 lappen jeg hadde. Endte med at jeg slo 2 av de bevisstløse( ble tilkalt politi og sykebil, og det gikk bra med de) og jeg fikk 1 anmerking angående slåssing. Min mor ble forbanna, og min stefar lo så mye at han falt om. Og en episode fra videregående, der jeg og en klasse kompis lagde "kondensator bombe" parallell koblet 50 kondensatorer med en tids bryter og koblet de til 230 volt, 30 sec senere bak en pult "The safe zone" som vi kalte det smalt det. Ble utvist ei uke pga. uønsket oppførsel. Jepp, helt sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå