-Perry- Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Startet fiselek på rekken, resulterte i at medelev brukte undervisningstid på å sjekke underbuksen sin. 8 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 På avsluttninga i 9 klasse så hadde noe herpa låsen til en venn så gikk han og fortalte dette til kontaktlæren og veit dere hva læren gjorde? han så bare rart på han :!: også gikk han Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Startet fiselek på rekken, resulterte i at medelev brukte undervisningstid på å sjekke underbuksen sin. Haha, dreit han? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Startet fiselek på rekken, resulterte i at medelev brukte undervisningstid på å sjekke underbuksen sin. Haha, dreit han? Nope, men det var ikke langt ifra at vannet rant over kanten for og si det sånn Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 På avsluttninga i 9 klasse så hadde noe herpa låsen til en venn så gikk han og fortalte dette til kontaktlæren og veit dere hva læren gjorde? han så bare rart på han :!: også gikk han trodde dette var anmerkning-tråden, jeg.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 På avsluttninga i 9 klasse så hadde noe herpa låsen til en venn så gikk han og fortalte dette til kontaktlæren og veit dere hva læren gjorde? han så bare rart på han :!: også gikk han 7 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Eneste anmerkninga som er verdt å nevne er vel : "Snus x17" Altså, læreren hadde lagt i sammen alle gangene hun så meg med snus, uten å si ifra! Synes det er greit at de sier ifra når de gir en anmerkning... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Dette var ikke min anmerkning. Min hundeelskende lærer hadde en nøkkelring hvor det stod: "I love my dog" på. Personen som fikk anmerkning, tok med med blanko og lagt til noe i teksten. "I love to fuck my dog". Hun hadde heldigvis en ekstra likeens nøkkelring. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Henge i stanga på eit fotballmål på skulen. Blei karakterisert som ekstremt farlig, ved konsekvensen at eg kunne dø av det. Pådrog meg end a ein fordi eg klagde over det Holdt på å le meg ihjel :!: Btw, trenger litt tenketid før eg hugsar den kulaste ! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 En av de siste jeg fikk før ferien var at jeg begynte å hikke... Ble også sendt ut av klasserommet. Har noen gode på lager men gidder ikke nå Lenke til kommentar
T.A Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er vel strengt talt ikke en kompis vist du bare lar han få skylden, når du er like skyldig. Du er kald, mann Nytter ikke å diskutere med læreren uansett, noe jeg har erfart. Sa flere ganger at jeg var med, for å ikke være drittsekk mot han, men hjalp lite uansett. Til slutt gadd jeg bare ikke. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Første jeg fikk i 8. var når jeg og en kammerat hadde blåse-ut-rips-av-nesen-krig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 En kompis av meg fikk: "spilte på skolens trommesett" som streng anmerkning. Han går musikklinje. Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) - Sette opp alle vinduene i klasserommet mitt på vinteren mens de andre hadde friminutt... Passe kaldt når de kom inn;) - Kontorstolrace i gangene - Knakk en kost i klasserommet - Ulovelig bruk av heisen - Kaste medelevers sekker inn i heisen mens vi er i 2. Etasje. Sendte de ned. Noen tok ut sekkene i 1... Timen begynte og en del surret rundt å lette etter sekkene sine.. måtte hente dem til slutt men da var ikke læreren blid;) - Ødela søppelbøtte - Bryte opp skap - Stenge lærer inne i klasserom - Curling med en stol med hjul og en kost i gangen - Fotball i klasserommet - Fotball i gangen - Lage grønne pannekaker som nesten ikke var stekt i mat og helse-timen Ikke alle er anmerkninger, men jeg synes de fortjente en plass... Kanskje kommer jeg på mer også... Blir nok mer etter nyttår;) Endret 1. januar 2011 av BURGERKONGEN 4 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Gikk på do for å drikke uten å ha avtalt med lærer Jeg spurte _før_ timen om hun kunne låse opp grupperommet så jeg kunne drikke siden jeg var tørst. Hun nekta. Jeg spurte fem ganger om å gå på du, men hun sa nei. Til slutt snek jeg meg ut på do i maks fem minutter. -.- Hun fremprovoserte situasjonen. Uro og prating i timen, forstyrrer undervisningen Jeg satt og digget til en "beat" inne i hodet mitt. Hun spør hva jeg holder på med og lurer på om jeg vil ta en dans. Jeg sier ja og tar en liten runde mens en i klasserommet lager en beat. Igjen, hun fremprovoserte situasjonen. Prater og forstyrrer undervisningen. Dette aner jeg ikke hva er? Skaper uro i tysktimen. Jeg rakk opp hånda for å stille ett spørsmål. Hun gadd som vanlig ikke å reagere så jeg startet å lage sirkler med en diameter på ca 30cm med armen. Jeg gjorde ingenting annet. Alt er fra samme dama, har forsøkt å klage til skolestyre uten noen effekt. . . 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg fsx v1.1 Skrevet 1. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2011 vel på barneskolen så bantes jeg mot en lærer så ble hun bisk og sa "hva kan jeg gjøre for du ikke hater meg?" så sa jeg "du kan lage kake" HUN GJORDE FAKTISKT DET :!: 19 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 - Sette opp alle vinduene i klasserommet mitt på vinteren mens de andre hadde friminutt... Passe kaldt når de kom inn;) - Kontorstolrace i gangene - Knakk en kost i klasserommet - Ulovelig bruk av heisen - Kaste medelevers sekker inn i heisen mens vi er i 2. Etasje. Sendte de ned. Noen tok ut sekkene i 1... Timen begynte og en del surret rundt å lette etter sekkene sine.. måtte hente dem til slutt men da var ikke læreren blid;) - Ødela søppelbøtte - Bryte opp skap - Stenge lærer inne i klasserom - Curling med en stol med hjul og en kost i gangen - Fotball i klasserommet - Fotball i gangen - Lage grønne pannekaker som nesten ikke var stekt i mat og helse-timen Ikke alle er anmerkninger, men jeg synes de fortjente en plass... Kanskje kommer jeg på mer også... Blir nok mer etter nyttår;) Det er jo ikke direkte kule anmerkninger da, det der er jo bare fortjente anmerkning fordi du var en drittsekk. 9 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 vel på barneskolen så bantes jeg mot en lærer så ble hun bisk og sa "hva kan jeg gjøre for du ikke hater meg?" så sa jeg "du kan lage kake" HUN GJORDE FAKTISKT DET :!: Hahaha! Der lo jeg høyt! 1 Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) - Sette opp alle vinduene i klasserommet mitt på vinteren mens de andre hadde friminutt... Passe kaldt når de kom inn;) - Kontorstolrace i gangene - Knakk en kost i klasserommet - Ulovelig bruk av heisen - Kaste medelevers sekker inn i heisen mens vi er i 2. Etasje. Sendte de ned. Noen tok ut sekkene i 1... Timen begynte og en del surret rundt å lette etter sekkene sine.. måtte hente dem til slutt men da var ikke læreren blid;) - Ødela søppelbøtte - Bryte opp skap - Stenge lærer inne i klasserom - Curling med en stol med hjul og en kost i gangen - Fotball i klasserommet - Fotball i gangen - Lage grønne pannekaker som nesten ikke var stekt i mat og helse-timen Ikke alle er anmerkninger, men jeg synes de fortjente en plass... Kanskje kommer jeg på mer også... Blir nok mer etter nyttår;) Det er jo ikke direkte kule anmerkninger da, det der er jo bare fortjente anmerkning fordi du var en drittsekk. Kanskje ikke kule anmerkninger, men det var gøy! Men en ting som er rart på skolen der jeg går er at vi nesten aldri får anmerkninger, lærerne sier bare "nei, slutt." eller "ikke gjør det" eller lignende... Endret 1. januar 2011 av BURGERKONGEN 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Kom 10 minutter for sent i første time. *badass* 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå